- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Αιτήσεις εγγραφής σε ΓΕΛ και ΕΠΑΛ για το έτος 2018-2019

Οι μαθητές/τριες που επιθυμούν να εγγραφούν, να ανανεώσουν την εγγραφή τους ή να μετεγγραφούν σε οποιαδήποτε τάξη Δημοσίων Ημερησίων και Εσπερινών ΓΕ.Λ. -ΕΠΑ.Λ. για το σχολικό έτος 2018-2019, υποβάλλουν «Ηλεκτρονική Αίτηση Εγγραφής – Δήλωση Προτίμησης», μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://e-eggrafes.minedu.gov.gr [1], συμπληρώνοντας όλα τα απαραίτητα από τη 14η Μαΐου και ώρα 10:00 έως την 31η Μαΐου 2018 και ώρα 14:00.

Επισημάνσεις:

  1. Η ηλεκτρονική δήλωση υποβάλλεται από τους κηδεμόνες των ανήλικων μαθητών/τριών. Για την είσοδο στην εφαρμογή e-εγγραφές, είναι απαραίτητοι οι κωδικοί ΓΓΠΣ (taxis) του γονέα ή κηδεμόνα που έχει καταχωριστεί στο Πληροφοριακό Σύστημα Myschool του σχολείου. Στην περίπτωση κατά την οποία οι αιτούντες/αιτούσες κηδεμόνες ή ενήλικοι μαθητές/τριες δεν διαθέτουν κωδικούς ΓΓΠΣ (taxis) οφείλουν να προβούν σε όλες τις απαραίτητες ενέργειες προκειμένου να τους αποκτήσουν έγκαιρα.
  2. Οι αιτούντες/αιτούσες κατά την είσοδό τους στην εφαρμογή e-εγγραφές θα έχουν τη δυνατότητα να ενημερώνονται για τις τάξεις, τα μαθήματα επιλογής, την ομάδα προσανατολισμού των ΓΕ.Λ., τους τομείς και τις ειδικότητες των ΕΠΑ.Λ. στις οποίες δικαιούνται να εγγραφούν.
  3. Οι αιτούντες/ούσες που συναντούν δυσκολία στη συμπλήρωση των απαραίτητων στοιχείων στην εφαρμογή (e-εγγραφές) μπορούν να απευθύνονται στο Help Desk της εφαρμογής τηλεφωνικά ή στα email: egel@minedu.gov.gr [2] (ΓΕ.Λ) και dialogos_eek@minedu.gov.gr [3] (ΕΠΑ.Λ) ή στα σχολεία τους.
  4. Μετά την οριστική κατάταξή τους σε συγκεκριμένο ΓΕ.Λ. – ΕΠΑ.Λ. οι ενδιαφερόμενοι/ες θα ενημερωθούν μέσω της εφαρμογής e-εγγραφές στην ηλεκτρονική διεύθυνση: https://eeggrafes.minedu.gov.gr [4] και οφείλουν να παρουσιαστούν για την οριστική ανανέωση εγγραφής προσκομίζοντας όσα δικαιολογητικά απαιτούνται κατά περίπτωση μέχρι την έναρξη των μαθημάτων το Σεπτέμβριο.
  5. Οι αιτούντες/αιτούσες έχουν τη δυνατότητα τροποποίησης/διαγραφής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής – Δήλωσης προτίμησης και υποβολής νέας κατά τις ημερομηνίες υποβολής της Ηλεκτρονικής Αίτησης εγγραφής –  Δήλωσης προτίμησης.              Τυχόν ηλεκτρονικές αιτήσεις – δηλώσεις εγγραφής που υποβλήθηκαν πριν την 14η Μαΐου, θα διαγραφούν. Όσοι/ες υπέβαλαν αίτηση πριν την εν λόγω ημερομηνία έναρξης θα πρέπει να τις υποβάλουν εκ νέου μέσα στο οριζόμενο χρονικό διάστημα.

Η σχετική εγκύκλιος, καθώς και αναλυτικές οδηγίες χρήσης της ηλεκτρονικής εφαρμογής βρίσκονται αναρτημένες στην ιστοσελίδα της Διεύθυνσης Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας: http://dide.kar.sch.gr/site/ [5].