Ειδήσεις

Διπλή συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Δ. Λίμνης Πλαστήρα


Συνεδριάζει το Δημοτικό Συμβούλιο του Δ. Λίμνης Πλαστήρα την 18η Δεκεμβρίου 2017, ημέρα Δευτέρα και ώρα 17:00 με θέματα ημερήσιας διάταξης τα παρακάτω:

  1. Συζήτηση και λήψη απόφασης για αναμόρφωση του προϋπολογισμού του Δήμου έτους 2017. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  2. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με τροποποίηση του Κανονισμού Ύδρευσης του Δήμου. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  3. Συζήτηση και λήψη απόφασης για τον προγραμματισμό προσλήψεων έκτακτου προσωπικού έτους 2018 (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  4. Συζήτηση και λήψη απόφασης για την εκλογή ενός μέλους του Δημοτικού Συμβουλίου προς αντικατάσταση παραιτηθέντος μέλους του Διοικητικού Συμβουλίου του Συνδέσμου Ύδρευσης Καταφυγίου Λαμπερού. (Εισηγήτρια: κα Χρήστου Όλγα, Πρόεδρος Δ.Σ.)
  5. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του 1ου Ανακεφαλαιωτικού Πίνακα Εργασιών (Α.Π.Ε.) και του 1ου Πρωτοκόλλου Κανονισμού Τιμών Μονάδος Νέων Εργασιών (Π.Κ.Τ.Μ.Ν.Ε.) του έργου : «Βελτίωση Υποδομών Κρυονερίου» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  6. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης προθεσμίας του έργου «Αποκατάσταση υποδομών Μορφοβουνίου» (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου – Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  7. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση 2ης παράτασης προθεσμίας του έργου «Επέκταση Δικτύου Ύδρευσης Φυλακτής» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  8. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης προθεσμίας της υπηρεσίας «Εργασίες κατεδάφισης ετοιμόρροπων δημοτικών κατασκευών» (65/2017). (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  9. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με χορήγηση παράτασης προθεσμίας της υπηρεσίας «Τοποθέτηση υδρόμετρων Μπελοκομίτη» (57/2017) (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  10. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της μελέτης, καθορισμό τρόπου εκτέλεσης και συγκρότηση επιτροπής παραλαβής της προμήθειας καυσίμων και λιπαντικών κίνησης καθώς και καυσίμων θέρμανσης για το έτος 2018. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  11. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση μεταφοράς λήμματος της συστάδας 30α Τοπικής Κοινότητας Νεοχωρίου για το έτος 2018. (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  12. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση της δαπάνης και απόδοση πίστωσης σχετικά με προμήθεια για ενημέρωση και προβολή δραστηριοτήτων του Δήμου. (Εισηγητής: κος Αργύρης Γεώργιος, Αντιδήμαρχος)
  13. Συζήτηση και λήψη απόφασης για αποδοχή και διάθεση πιστώσεων στην Σχολική Επιτροπή Δημοτικών Σχολείων και Νηπιαγωγείων του Δήμου. (Εισηγήτρια: κα Ξηροφώτου Βασιλική, Δημοτική Σύμβουλος)
  14. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με ανατροπή αναλήψεων υποχρεώσεων που δεν έχουν εκτελεστεί μέχρι το τέλος του οικονομικού έτους 2017. (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  15. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση της 8/2017 απόφασης του Δ.Σ. της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Λίμνης Πλαστήρα “επιΝΟΗΣΗ” σχετικά με αναμόρφωση του προϋπολογισμού της επιχείρησης οικ. έτους 2017. (Εισηγητής: κος Γώγουλος Γεώργιος, Δημοτικός Σύμβουλος)
  16. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση του ετήσιου προγράμματος δράσης έτους 2018 της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Λίμνης Πλαστήρα «ΕπιΝόηση». (Εισηγητής: κος Γώγουλος Γεώργιος, Δημοτικός Σύμβουλος)
  17. Συζήτηση και λήψη απόφασης για έγκριση της εισηγητικής έκθεσης τεκμηρίωσης εσόδων-δαπανών καθώς και του προϋπολογισμού οικονομικού έτους 2018 της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης  Δήμου Λίμνης Πλαστήρα «ΕπιΝόηση». (Εισηγητής: κος Γώγουλος Γεώργιος, Δημοτικός Σύμβουλος)
  18. Συζήτηση και λήψη απόφασης για την έγκριση του Ολοκληρωμένου Προγράμματος Δράσης (Ο.Π.Δ.-Στοχοθεσία) έτους 2018 της Δημοτικής Κοινωφελούς Επιχείρησης Δήμου Λίμνης Πλαστήρα «ΕπιΝόηση». (Εισηγητής: κος Γώγουλος Γεώργιος, Δημοτικός Σύμβουλος)
  19. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρωτοκόλλου προσωρινής και οριστικής παραλαβής του έργου «Εγκατάσταση ξύλινου οικισμού της Τ.Κ. Πεζούλας» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  20. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Δημιουργία νέας ενοποιημένης ιστοσελίδας για τον Δήμο και τα Νομικά Πρόσωπα» (Εισηγήτρια: κα Θέου Μαρίνα, εντεταλμένη Δημοτική Σύμβουλος)
  21. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 4ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Λογιστική υποστήριξη και κατάρτιση οικονομικών καταστάσεων» (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  22. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας “Συντήρηση εφαρμογών λογισμικού” (Α’). (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  23. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 4ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Συντήρηση εφαρμογών λογισμικού» (Β’). (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  24. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 4ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Συντήρηση εφαρμογών λογισμικού» (Γ’). (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  25. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Εργασίες υποστήριξης και λειτουργίας Βοτανικού Κήπου» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  26. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Εργασίες υποστήριξης και λειτουργίας Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  27. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Εργασίες συντήρησης εξωτερικού φωτισμού και τοποθέτησης χριστουγεννιάτικων λαμπιονιών Δημοτικής Ενότητας Νεβρόπολης Αγράφων» (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  28. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας «Εργασίες συντήρησης εξωτερικού φωτισμού και τοποθέτησης χριστουγεννιάτικων λαμπιονιών Δημοτικής Ενότητας Πλαστήρα»(Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου – Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  29. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 3ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας: «Συνδρομές σε εφημερίδες και ηλεκτρονικά μέσα» (25/2017 Β’). (Εισηγητής: κος Τσιαμαντάς Δημήτριος, Αντιδήμαρχος)
  30. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας: «Συντήρηση και επισκευή λοιπών μονίμων εγκαταστάσεων» (01/2017 Β’). (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)
  31. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας: «Εργασίες μέτρησης και παρακολούθησης ύδρευσης»  (υδρόμετρα- εσωτερικά δίκτυα 26/2017 Α). (Εισηγήτρια: κα Παπαστεργίου – Ζαρκάδα Αικατερίνη, Αντιδήμαρχος)
  32. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση 2ου πρωτοκόλλου οριστικής παραλαβής της υπηρεσίας: «Εργασίες μέτρησης και παρακολούθησης ύδρευσης»  ( 26/2017 Γ) (Εισηγήτρια: κα Θυμιοπούλου Ελένη, Αντιδήμαρχος)

Στις 19:15 θα ακολουθήσει και δεύτερη συνεδρίαση με θέμα ημερήσιας διάταξης το παρακάτω:

  1. Συζήτηση και λήψη απόφασης σχετικά με έγκριση του απολογισμού, ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσεως του οικονομικού έτους 2016. (Εισηγητής: Δήμαρχος)

 

 

Η Πρόεδρος του Δ.Σ.

Χρήστου Όλγα

Προηγούμενο άρθρο 2ο Σεμινάριο Κατηχητών από την Ιερά μας Μητρόπολη
Επόμενο άρθρο Ευρωπαϊκή Επιτροπή για τους Ρομά για πρώτη φορά