4ήμερη περιβαλλοντική εκδρομή του 2ου Γυμνασίου Καρδίτσας


Μοναδικές εμπειρίες εκπαιδευτικής και περιηγητικής φύσεως είχαν την ευκαιρία να ζήσουν 39 μαθητές της Γ΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Καρδίτσας κατά τη διάρκεια της τετραήμερης περιβαλλοντικής εκδρομής, που πραγματοποιήθηκε στις 23-26 Απριλίου 2015 στην Ακράτα-Ναύπλιο-Πόρτο Χέλι-Ύδρα-Σπέτσες-Πόρο-Επίδαυρο και άλλες κοντινές περιοχές, στα πλαίσια περιβαλλοντικών προγραμμάτων για το θέατρο της αρχαίας Αιγείρας και το νερό στη μυθολογία, τέχνη, φιλοσοφία, θρησκεία, ήθη και έθιμα των λαών.

Οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους καθηγητές των προγραμμάτων, κ. Γαλάνη Βασίλειο (διευθυντή), Ράμου Ελένη, Σιάκκα Νίκη και Ρόπη Γεωργία, είχαν την ευκαιρία να συναγάγουν επιτόπιες πληροφορίες και συμπεράσματα σχετικά με τις εργασίες στα πλαίσια των δύο προγραμμάτων, μέσα από επισκέψεις σε τοποθεσίες και μνημεία μοναδικού ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος και περιβαλλοντικής σημασίας, σε μια περιοχή εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς, αλλά και με σημαντική ιστορική παρουσία στην ελληνική ιστορία.

Οι μαθητές έτυχαν θερμότατης υποδοχής και κατατοπιστικής ενημέρωσης από τους υπεύθυνους του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Ακράτας, ενώ με την επιτόπια επίσκεψή τους σε όλα σχεδόν τα σημαντικά μνημεία και τοποθεσίες της περιοχής (θέατρο αρχαίας Αιγείρας, Ναύπλιο, Ύδρα, Σπέτσες, Πόρο, Ερμιόνη, αρχαία Επίδαυρο, Ισθμό της Κορίνθου) και μέσα από ενδιαφέρουσες ξεναγήσεις είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και να συνειδητοποιήσουν με βιωματικό τρόπο την αρμονική σύζευξη πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος, να παρακολουθήσουν ενδιαφέρουσες ξεναγήσεις, να συζητήσουν με τους ντόπιους και να επικοινωνήσουν με μαθητές άλλων σχολείων που υλοποιούν αντίστοιχα προγράμματα. Επιπλέον, οι μαθητές παρουσίασαν επί τόπου εργασίες που εκπόνησαν στα πλαίσια των προγραμμάτων τους. Η συνεργασία με τους συνοδούς καθηγητές υπήρξε άψογη καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής και όλοι επέστρεψαν στην Καρδίτσα με άριστες εντυπώσεις και πλουσιότεροι σε γνώσεις, εμπειρίες και καλλιέργεια, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι το σχολείο μπορεί να είναι ζωντανός οργανισμός αναπαραγωγής και εμπέδωσης της γνώσης με τον πλέον δημιουργικό και ψυχαγωγικό τρόπο.

Τα συμπεράσματα από την εκδρομή μαζί με τις σχετικές εργασίες θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση παρουσίασης προγραμμάτων του σχολείου.

Προηγούμενο άρθρο Χωρίς αιτήσεις δικαιώματος φύτευσης αμπέλων από το εθνικό αποθεματικό το 2015
Επόμενο άρθρο Καλές οι προθέσεις… αλλά οι μηχανικοί θέλουν άμεσα λύσεις!