Προχωρούν οι διαδικασίες δημοπράτησης της μελέτης της Επαρχιακής οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου

23 Οκτωβρίου 2020

Προχωρούν με γρήγορο ρυθμό οι διαδικασίες δημοπράτησης της μελέτης «Ολοκλήρωση μελετών Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Καρπενησίου». Η Οικονομική Επιτροπή ενέκρινε το πρώτο πρακτικό της επιτροπής διενέργειας του διαγωνισμού. Η μελέτη είναι προϋπολογισμού 1.250.000 ευρώ, χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα Δημοσίων Επενδύσεων  που αφορά την αποκατάσταση τμήματος 8,1 χλμ. από τον οικισμό της Νεράιδας μέχρι τη γέφυρα του ποταμού Μέγδοβα.

«Σε συνεργασία με τα αρμόδια Υπουργεία και τις Τεχνικές Υπηρεσίες της Περιφέρειας Θεσσαλίας, προχωράμε με γρήγορο ρυθμό τις διαδικασίες δημοπράτησης της μελέτης ενός σημαντικού έργου που οδηγεί στην ολοκλήρωση της οδικής σύνδεσης της Καρδίτσας με το Καρπενήσι» δηλώνει ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός. «Προετοιμαζόμαστε ώστε με την πλήρη ωρίμανση, να εντάξουμε την κατασκευή του δρόμου σε χρηματοδοτικό εργαλείο. Πρόκειται για τη μελέτη που θα μας οδηγήσει στην υλοποίηση ενός σημαντικού αναπτυξιακού έργου τόσο για την Καρδίτσα όσο και γενικότερα για τη Θεσσαλία» προσθέτει ο Περιφερειάρχης.

Στοιχεία του έργου

Η σχεδιαζόμενη οδός είναι μήκους 8,1km περίπου και εντάσσεται στο επαρχιακό δίκτυο του Ν.Καρδίτσας. Η υφιστάμενη χωμάτινη οδός, που συνδέει το Ν. Καρδίτσας με τον Ν. Ευρυτανίας  διερχόμενη από τον οικισμό της Νεράιδας, μέσω του ποταμού Μέγδοβα, χαρακτηρίζεται από προβλήματα βατότητας κατά το μεγαλύτερο διάστημα του έτους, ενώ η διέλευση από τον ποταμό συντελείται μέσω ιρλανδικής διάβασης κατά τους μήνες που δεν υπάρχει ροή.

Έτσι, η υπό μελέτη οδός που αποτελεί βελτίωση της ως άνω υφιστάμενης οδού, με την αρχή της να χωροθετείται στην έξοδο του οικισμού Νεράιδας και το πέρας της στην γεφύρωση του ποταμού Μέγδοβα η οποία έχει περιληφθεί στο εν λόγω οδικό τμήμα. Αποτελεί μία οδό που σχεδιάστηκε με σεβασμό στο ανάγλυφο και στο τοπίο της περιοχής, ενώ παράλληλα λήφθηκε μέριμνα για την οδική ασφάλεια και την ασφαλή χρήση της οδού.

Σε ότι αφορά τα χαρακτηριστικά της νέας οδού, η ταχύτητα μελέτης ανέρχεται σε 40km/h. Η τυπική διατομή που επιλέχθηκε είναι η ε2 (6,50μ πλάτος οδοστρώματος), σύμφωνα με την κατάταξη ΟΜΟΕ.

Στείλτε το άρθρο Στείλτε το άρθρο

Εκτυπώστε το άρθρο Εκτυπώστε το άρθρο

 

<< Επιστροφή

Νοέμβριος 2020
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30EC