Σύντομα η δημοπράτηση για την ηλεκτροκίνηση

21 Σεπτεμβρίου 2017

Πλησιάζει χρονικά η σημαντική δημοπράτηση για την εγκατάσταση ηλεκτροκίνησης στο σιδηροδρομικό τμήμα Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα καθώς την περασμένη Παρασκευή 15 Σεπτεμβρίου, το έργο υποβλήθηκε στη Διαχειριστική Αρχή Θεσσαλίας προκειμένου να εγκριθεί και ακολούθως να δημοσιευθεί η προκήρυξη για την κατασκευή του.

Το έργο έχει ήδη δημοσιευμένη πρόσκληση από τις 25 Μαϊου από την Περιφέρεια Θεσσαλίας, που είναι το πρώτο βήμα για την ένταξη του στο ΕΣΠΑ 2014-2020 και ειδικότερα στο πρόγραμμα ΠΕΠ Θεσσαλίας.

Σύμφωνα με καλά πληροφορημένες πηγές του ypodomes.com υπολογίζεται πως εφόσον δεν χρειαστούν διευκρινιστικά στοιχεία, η διαδικασία έγκρισης από τη Δ.Α. θα πάρει περίπου μέχρι το τέλος Οκτωβρίου. Στη συνέχεια, ανοίγει η πόρτα για την προκήρυξη της δημοπράτησης του που εκτιμάται ότι θα πραγματοποιηθεί περίπου στο τέλος του τρέχοντος έτους. Η διάρκεια των έργων έχει καθοριστεί σε 30 μήνες και εφόσον τα έργα ξεκινήσουν εντός του 2018, η ολοκλήρωση του είναι δυνατή το 2021.

Το έργο είναι προϋπολογισμού 47,5 εκατ. ευρώ € (ποσό χωρίς ΦΠΑ) και αφορά την εφαρμογή συστήματος ηλεκτροκίνησης µε μονοφασικό εναλλασσόμενο ρεύμα 25 kV/50Hz, στην ανακαινισμένη σιδηροδρομική γραµµή Παλαιοφάρσαλος- Καλαμπάκα που έχει συνολικό μήκος 80 χλµ. περίπου. ∆ιοικητικά ανήκει στην περιφέρεια Θεσσαλίας και διέρχεται τις περιφερειακές ενότητες Λάρισας, Καρδίτσας και Τρικάλων.

Γενικά το σιδηροδρομικό τμήμα στο οποίο και μελετάται η ηλεκτροκίνηση συνδέει το κύριο σιδηροδρομικό δίκτυο (Αθηνών – Θεσσαλονίκης – εξωτερικού) µε το σύνολο του δυτικού Θεσσαλικού κάμπου.

Με την ολοκλήρωση του έργου οι ταχύτητες που θα μπορεί να αναπτύσσει το τρένο θα είναι της τάξης των 160χλμ/ώρα και το δρομολόγιο Αθήνα-Καλαμπάκα θα διαρκεί περίπου 2 ώρες και 50 λεπτά χρόνος ρεκόρ αν σκεφτεί κανείς ότι σήμερα απαιτούνται σχεδόν 5 ώρες. Την ίδια ευεργετική μείωση χρόνου θα βιώσουν και τα 2 μεγάλα αστικά κέντρα της περιοχής καθώς στην Καρδίτσα το τρένο θα φτάνει σε 2 ώρες και 20 λεπτά και στα Τρίκαλα σε 2 ώρες και 40 λεπτά. Ουσιαστικά το τρένο θα λειτουργεί ως ένας Προστιακός Σιδηρόδρομος για την περιοχή Λαμία-Παλαιοφάρσαλος-Καρδίτσα-Τρίκαλα-Καλαμπάκα, εξυπηρετώντας τις καθημερινές ανάγκες χιλιάδων επιβατών, αλλά και δίνοντας ώθηση στον τουρισμό της περιοχής που τα τελευταία χρόνια βιώνει μία μεγάλη ανάπτυξη.

Στείλτε το άρθρο Στείλτε το άρθρο

Εκτυπώστε το άρθρο Εκτυπώστε το άρθρο

 

<< Επιστροφή

Γλυκερία - Ακολούθησα ένα αστέρι
Παυλίνα Βουλγαράκη - Λαβύρινθοι
Κώστας Μακεδόνας - Είναι πια αργά
Βιολέτα Ίκαρη - Μαύρα
Χάρις Αλεξίου - Πόρτες ανοιχτές
Πυξ Λαξ - Χωρίς ντροπή
Γιάννης Πάριος - Θα σ΄ αγαπώ
Ραλλία Χρηστίδου - Μονάχη ταξιδεύω
Ελεωνόρα Ζουγανέλη - Έλα
Λαυρέντης Μαχαιρίτσας - Έλα ψυχούλα μου

 


The Fray - You found me
Billy Ocean - Loverboy
Cock Robin - The promise you made
Whitney Houston - How will I know
Demi Lovato - I will survive
Beloved - Sweet harmony
Sheryl Crow - My favorite mistake
Asia - Heat of the moment
Zucchero - Wonerful life
Tina Turner - In your wildest dreams

 


Αύγουστος 2019
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031