Ο σχεδιασμός της αλλοπρόσαλλης κυβερνητικής πολιτικής που διαχέεται μέσω των διορισμένων Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης και υλοποιείται από τους φιλικά προσκείμενους στο κυβερνητικό κόμμα, Διευθυντές Εκπαίδευσης, έχει ως αποδέκτες όχι μόνο την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και την κοινωνία στην οποία ζούμε. Συνδετικός κρίκος και ρυθμιστής ίσως των αρνητικών εξελίξεων είναι η ΠΑΣΚ Καθηγητών. Τα μέλη της κατοικοεδρεύουν στα γραφεία της ΔΔΕ Ν. Καρδίτσας και χαϊδεύουν επικίνδυνα την κυβερνητική δράση συνδυάζοντας ταυτόχρονα τα υψηλόβαθμα κομματικά τους καθήκοντα. Από την άλλη, επικαλούμενοι την συνδικαλιστική τους ταυτότητα προσπαθούν να δημιουργήσουν προσχώματα στο σώμα των καθηγητών. Η προσπάθεια αυτή βέβαια πέφτει στο κενό, δεδομένου του αρνητικού κλίματος που υπάρχει και της απογύμνωσης των μεθοδεύσεων της κυβερνητικής παράταξης στα μάτια της εκπαιδευτικής κοινότητας.
Περίτρανη απόδειξη των μεθοδεύσεων αυτών αλλά και αποκάλυψη των προθέσεων της ΠΑΣΚ και γενικότερα των κυβερνητικών – διοικητικών παραγόντων, αποτελεί η κατάργηση της Γενικής Συνέλευσης των καθηγητών. Ο Δ/ντής Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Καρδίτσας χρησιμοποιώντας φθηνά επιχειρήματα και παρερμηνεύοντας μία φράση από τον σαφέστατο κατά τα άλλα σχετικό νόμο, έγινε υποχείριο των συνδικαλιστών της ΠΑΣΚ και των υπευθύνων του Υπ. Παιδείας και έσπρωξε περισσότερο το συνδικαλιστικό κίνημα των καθηγητών προς την απόλυτη παρακμή, πετυχαίνοντας μια πρωτοφανή αποχή από τη διαδικασία των εκλογών της τάξης του 65%.
Απορίας άξιο είναι επίσης η μη πλήρωση των θέσεων του προϊσταμένου Γραφείου ΕΕ από το καλοκαίρι, καθώς και του υπευθύνου πολιτιστικών θεμάτων, εδώ και τρεις μήνες. Ενώ έχουν υποβληθεί αιτήσεις εκ μέρους των εκπαιδευτικών, ύστερα από σχετικές προσκλήσεις, οι θέσεις παραμένουν ακόμα κενές. Απεναντίας στην Α/θμια εκπαίδευση τοποθέτηθηκε υπεύθυνος περιβαλλοντικής εκπαίδευσης. Γιατί αυτή η καθυστέρηση στη Β/θμια εκπαίδευση; Μήπως δεν έχουν βρεθεί ακόμα οι αρεστοί;
Όσον αφορά την ανασυγκρότηση του υπηρεσιακού συμβουλίου, μετά την ανακοίνωση της ΔΑΚΕ, τον περασμένο Οκτώβριο, η Περιφερειακή Διευθύντρια Α/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης διόρθωσε εν μέρει τα πράγματα, καθώς εφάρμοσε την ποσόστωση στο άλλο φύλο στα τακτικά μέλη. Δεν έγινε όμως το ίδιο στα αναπληρωματικά μέλη, αφού διατηρήθηκε στη θέση του, αναπληρωματικό μέλος, εκπαιδευτικός χωρίς προηγούμενη διοικητική εμπειρία (εκτός αν την απέκτησε κατά τις προηγούμενες συνεδριάσεις του ΠΥΣΔΕ). Άραγε, οι νόμοι για ποιο λόγο ψηφίζονται από τη Βουλή των Ελλήνων;
Επιπλέον, τις τελευταίες μέρες το θέμα που απασχολεί την εκπαιδευτική κοινότητα αλλά και τις τοπικές κοινωνίες είναι οι καταργήσεις και οι συγχωνεύσεις σχολικών μονάδων. Άραγε τα κριτήρια θα είναι παιδαγωγικά και θα ληφθεί υπόψη η γνώμη των εκπαδιευτικών, των τοπικών κοινωνιών και των δημοτικών συμβουλίων; Σε καμία περίπτωση δεν πρέπει οι όποιες αποφάσεις να ληφθούν με οικονομικά κριτήρια, γιατί αυτό θα οδηγήσει στην υποβάθμιση της παρεχομένης εκπαίδευσης και στο μαρασμό της ελληνικής υπαίθρου. Λεφτά εξάλλου, κατά μία δήλωση του πρωθυπουργού της χώρας υπάρχουν!!!