- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Κώστας Τσιάρας: Να αρθεί ο αποκλεισμός πρώην νεοπλασματικών ασθενών

Την άρση του αποκλεισμού των πρώην ογκολογικών ασθενών από την ειδική διαδικασία εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση ζητά ο Βουλευτής Καρδίτσας και Γενικός Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας της Νέας Δημοκρατίας κ. Κώστας Τσιάρας σε σχετική Ερώτηση που κατέθεσε προς τον Υπουργό Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, κ. Κώστα Γαβρόγλου και τον συναρμόδιο Υπουργό Υγείας, κ. Ανδρέα Ξανθό.

Το ζήτημα προέκυψε μετά την πρόσφατη ενημέρωση μαθητών που είχαν ολοκληρώσει τη θεραπεία νεοπλασματικής νόσου πριν την τελευταία πενταετία, σύμφωνα με την οποία δεν δικαιούνται την εισαγωγή τους στην τριτοβάθμια εκπαίδευση με τον βαθμό του απολυτηρίου τους, όπως ίσχυε μέχρι πέρυσι. Σύμφωνα με το κείμενο της ερώτησης, «η αιτιολογία της απόφασης της αρμόδιας Επιτροπής του ΚΕΣΥ ήταν ότι η νεοπλασματική νόσος έχει ιαθεί και επομένως οι πρώην ασθενείς δε δικαιούνται πιστοποιητικό πάθησης».

Στην ερώτηση που συνυπογράφουν 35ακόμα Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας, επισημαίνεται προς την πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας πως λόγω των θεραπειών τους οι μαθητές-πρώην ασθενείς υποχρεώνονται να συμμετάσχουν στις Πανελλαδικές εξετάσεις ενώ βρίσκονται σε σαφώς δυσμενέστερη θέση σε σχέση με τους υποψηφίους της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης οι οποίοι ολοκλήρωσαν απρόσκοπτα την εκπαίδευσή τους. Παράλληλα, οι συνυπογράφοντες Βουλευτές επικαλούνται τα σχετικά υπομνήματα και τις επιστολές που έχουν αποσταλεί από τους Συλλόγους Γονέων παιδιών μενεοπλασματική νόσο προς τα συναρμόδια Υπουργεία, στα οποία επισημαίνεται ότι πολλοί εκτων μαθητών-πρώην ασθενών, λόγω της δυσχερέστερης θέσης τους, δεν υπέβαλλαν καν αίτηση συμμετοχής στις Πανελλαδικές Εξετάσεις, καθώςοι νέες ρυθμίσεις του Ν. 4452/2017 ουσιαστικά τους αποκλείουν από την τριτοβάθμια εκπαίδευση.

Με την ερώτησή τους, οι Βουλευτές της Νέας Δημοκρατίας ζητούν από τον Υπουργό Παιδείας να υλοποιήσει τις δεσμεύσεις που φέρεται να έχει αναλάβει η Υφυπουργός του, ώστε να διευθετηθεί νομοθετικά το ζήτημα.