- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Περιβαλλοντική εκδρομή του 2ου Γυμνασίου Καρδίτσας

Μοναδικές εμπειρίες εκπαιδευτικής και περιηγητικής φύσεως είχαν την ευκαιρία να ζήσουν 50 μαθητές της Β΄ τάξης του 2ου Γυμνασίου Καρδίτσας κατά τη διάρκεια της τριήμερης περιβαλλοντικής εκδρομής, που πραγματοποιήθηκε στις 4-6 Απριλίου 2019 στο Ναύπλιο-Νέα Κίο-Επίδαυρο-Σπέτσες-Πόρο, στα πλαίσια περιβαλλοντικών προγραμμάτων για τους παραδοσιακούς παράκτιους οικισμούς και για τα παράκτια οικοσυστήματα.

Οι μαθητές, συνοδευόμενοι από τους υπεύθυνους καθηγητές των προγραμμάτων, κ. Τσατσαρώνη Βασιλική, Κοντοστέργιο Παναγιώτη, Ρόπη Γεωργία και Γαρίτου Αντιγόνη, είχαν την ευκαιρία να συναγάγουν επιτόπιες πληροφορίες και συμπεράσματα σχετικά με τις εργασίες στα πλαίσια των δύο προγραμμάτων, μέσα από επισκέψεις σε τοποθεσίες και μνημεία μοναδικού ιστορικού και πολιτιστικού ενδιαφέροντος και περιβαλλοντικής σημασίας, σε μια περιοχή εξαιρετικής φυσικής ομορφιάς, αλλά και με σημαντική ιστορική παρουσία σε διάφορες φάσεις της ελληνικής ιστορίας.

Οι μαθητές έτυχαν θερμότατης υποδοχής και κατατοπιστικής ενημέρωσης από τους υπεύθυνους του Κέντρου Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης Νέας Κίου, ενώ με την επιτόπια επίσκεψή τους σε όλα σχεδόν τα σημαντικά μνημεία και τοποθεσίες της περιοχής (Ναύπλιο και τα μνημεία του, Επίδαυρο, Σπέτσες, μουσείο Μπουμπουλίνας, Πόρο, Ισθμό Κορίνθου) και μέσα από ενδιαφέρουσες ξεναγήσεις είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις και να συνειδητοποιήσουν με βιωματικό τρόπο την αρμονική σύζευξη πολιτιστικού και φυσικού περιβάλλοντος, να συζητήσουν με τους ντόπιους και να επικοινωνήσουν με μαθητές άλλων σχολείων που υλοποιούν αντίστοιχα προγράμματα. Επιπλέον, οι μαθητές παρουσίασαν επί τόπου εργασίες που εκπόνησαν στα πλαίσια των προγραμμάτων τους. Η συνεργασία με τους συνοδούς καθηγητές και με το πρακτορείο υπήρξε άψογη καθ’ όλη τη διάρκεια της εκδρομής και όλοι επέστρεψαν στην Καρδίτσα με άριστες εντυπώσεις και πλουσιότεροι σε γνώσεις, εμπειρίες και καλλιέργεια, γεγονός που αποδεικνύει για άλλη μια φορά ότι το σχολείο μπορεί να είναι ζωντανός οργανισμός αναπαραγωγής και εμπέδωσης της γνώσης με τον πλέον δημιουργικό και ψυχαγωγικό τρόπο.

Τα συμπεράσματα από την εκδρομή μαζί με τις σχετικές εργασίες θα παρουσιαστούν σε ειδική εκδήλωση παρουσίασης προγραμμάτων του σχολείου.