- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Προς δημοπράτηση ο δρόμος Καρδίτσα – Δέλτα

 Στη φάση της δημοπράτησης εισέρχεται το έργο της κατασκευής του δρόμου Καρδίτσα – Δέλτα. Ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός υπέγραψε την έγκριση διάθεσης πίστωσης 32.350.000 ευρώ για την κατασκευή του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως της είσοδο της πόλης της Καρδίτσας, τη δημιουργία διαχωριστικού διαζώματος μεταξύ των δύο ρευμάτων, την κατασκευή  πέντε ισόπεδων κόμβων, καθώς και την κατασκευή οδικού δικτύου παραπλεύρως της αρτηρίας. Το έργο είναι συνολικού προϋπολογισμού 41,2 εκ. ευρώ και συγχρηματοδοτείται από το ΕΣΠΑ Θεσσαλίας.

«Προχωράμε στη δημοπράτηση ενός μεγάλου έργου για τη Θεσσαλία και για την πόλη της Καρδίτσας. Πρόκειται για το έργο της κατασκευής του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως την Καρδίτσα. Είναι ένα έργο ουσίας στο οποίο διεισδύουν οι επιθυμίες των κατοίκων της περιοχής και αλλάζει την εικόνα της εισόδου της πόλης της Καρδίτσας.  Ενισχύει την οδική ασφάλεια με την κατασκευή των πέντε ισόπεδων κόμβων και ταυτόχρονα δίνεται η δυνατότητα της οικονομικής ανάπτυξης των εμπορικών και τουριστικών επιχειρήσεων της περιοχής» τονίζει σε δηλώσεις του ο Περιφερειάρχης Θεσσαλίας Κώστας Αγοραστός.

ΣΤΟΧΕΙΑ ΕΡΓΟΥ

Αναλυτικά οι εργασίες που περιλαμβάνονται στο έργο :

(1) Η κατασκευή της διαπλάτυνσης του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως τον κόμβο Αθηνών, συνολικού μήκους 6.100 m, καθώς και η προσαρμογή της κύριας αρτηρίας και των παράπλευρων οδών στον Α/Κ Καρδίτσας της Ε65 (Δέλτα Καρδίτσας).

(2) Η κατασκευή παραπλεύρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας.

(3) Η κατασκευή πέντε Ισόπεδων Κόμβων: (α) Κόμβος Αγίων Θεοδώρων (β) Κόμβος Προδρόμου (γ) Κόμβος Σταυρού (δ) Κόμβος Σταυρού – Μέλισσας (ε) Κόμβος Μέλισσας.

Με την κατασκευή του υπόψη έργου επιτυγχάνονται:

α) Οι διαμπερείς, χωρίς καθυστερήσεις, κινήσεις επί της Εθνικής Οδού, η ασφαλής και άνετη εγκάρσια κίνηση των οχημάτων και υπάρχει δυνατότητα αναστροφής, καθώς καταργούνται οι  σηματοδοτούμενοι κόμβοι και διαμορφώνονται νέοι κυκλικοί (Roundabout).

β) Μείωση του κινδύνου τροχαίων ατυχημάτων, λόγω της βελτίωσης των γεωμετρικών χαρακτηριστικών της οδού, της τήρησης των προδιαγραφών των ισχυουσών ΟΜΟΕ, των επιλεγμένων διατομών του έργου και των Συστημάτων Αναχαίτισης Οχημάτων. Η χάραξη της οδού, επιτρέπει την ανάπτυξη υψηλότερων ταχυτήτων οδήγησης, με άμεσο αποτέλεσμα τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων, τον περιορισμό της εκπομπής καυσαερίων και την αύξηση του διατιθέμενου χρόνου εργασίας, συνεπώς προάγει καλύτερο περιβαλλοντικό αποτύπωμα.

γ) Ταχύτερη, ασφαλέστερη και πιο άνετη σύνδεση της Καρδίτσας με την Ε65 που αποτελεί τμήμα του Διευρωπαϊκού Δικτύου Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ), σύνδεση των παραγωγικών και τουριστικών κέντρων με το διεθνές δίκτυο μεταφορών.  Βελτιώνεται η ενδοπεριφερειακή οδική σύνδεση της Καρδίτσας με την Λάρισα, τα Τρίκαλα και συνδέει τον Περιφερειακό Δακτύλιο της Καρδίτσας με την πόλη, το νοσοκομείο και τη λίμνη Πλαστήρα.