- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Καρδίτσας για τις ελλείψεις στα σχολεία

  Στη δημιουργία ενός παλλαϊκού μετώπου για την παιδεία, καλεί το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών Καρδίτσας όλους τους εκπαιδευτικούς προκειμένου να παλέψουν για ένα ενιαίο, δημόσιο και δωρεάν εκπαιδευτικό σύστημα για όλους με κατάργηση κάθε μορφής ιδιωτικής εκπαίδευσης και έμμεσης ιδιωτικοποίησης της δημόσιας ενιαίας ανώτατης εκπαίδευσης, την κατάργηση των ν.2525/97 και 3475/06, κατάργηση των πανελλαδικών εξετάσεων και του διπλού σχολικού δικτύου (ΓΕΛ, ΕΠΑΛ, ΕΠΑΣ), αποδέσμευση του σχολείου από το σύστημα πρόσβασης, καθιέρωση του ενιαίου 12χρονου βασικού υποχρεωτικού σχολείου για όλα τα παιδιά, σχολείο που θα καλύπτει το σύνολο των εκπαιδευτικών αναγκών, δίχρονη υποχρεωτική προσχολική αγωγή για όλα τα παιδιά, δημιουργία επαγγελματικών «μεταλυκειακών» σχολών ενταγμένων στο εκπαιδευτικό σύστημα, με κατάργηση των ΙΕΚ, ΚΕΚ, 15% του κρατικού προυπολογισμού στην παιδεία, θεσμική κατοχύρωση των 20 μαθητών ανά τμήμα, κατάργηση διπλοβάρδιας, κατάργηση του καθηκοντολογίου, επιλογή στελεχών εκπαίδευσης με 100% αντικειμενικά και μετρήσιμα κριτήρια, δημοκρατική-συλλογική λειτουργία του σχολείου, απόρριψη κάθε αξιολόγησης του εκπαιδευτικού και της σχολικής μονάδας, κατάργηση του ν.2986 και ακύρωση της αξιολόγησης στην πράξη, κατάργηση του ν.2738, γνήσιες και ουσιαστικές Σ.Σ.Ε. χωρίς περιορισμούς και απαγορεύσεις, σε όλα τα επίπεδα του συνδικαλιστικού κινήματος και για όλα τα θέματα, 1800 ευρώ ο μισθός του νεοδιόριστου, με 3600 καταληκτικό, ενσωμάτωση των επιδομάτων στο βασικό μισθό πλην οικογενειακού και ευθύνης, ακώλυτη μισθολογική εξέλιξη, όχι στη σύνδεση του μισθού με το βαθμό και την παραγωγικότητα, αφορολόγητο όριο ο μισθός του νεοδιόριστου κλπ.

Ελλείψεις στα σχολεία του Νομού

Στις ελλείψεις που εντόπισε το ΠΑΜΕ Εκπαιδευτικών στα σχολεία του Νομού έκαναν λόγο χθες οι εκπρόσωποι της Γραμματείας Καρδίτσας στη συνέντευξη τύπου που παραχώρησαν. Συγκεκριμένα ανέφεραν ότι οι ελλείψεις σε υλικοτεχνική υποδομή διαμορφώνονται ως εξής:

Παρατηρήσεις: Στα πιο πολλά σχολεία δεν υπάρχει μουσικό όργανο (αρμόδιο, πιάνο), μία αίθουσα λειτουργεί μόνιμα στο αμφιθέατρο (1 Λύκειο), το εσπερινό γυμνάσιο – λύκειο συστεγάζεται με δημοτικό σχολείο, χωρίς να υπάρχει η κατάλληλη υποδομή και ο εξοπλισμός, υπάρχουν μόνο 2 κλειστά γυμναστήρια, έλλειψη δαπανών για συντήρηση – λειτουργικές δαπάνες, σε πολλά σχολεία υπάρχει έλλειψη ράμπας για την πρόσβαση μαθητών με ειδικές ανάγκες, πρέπει να κατασκευαστεί γυμνάσιο – λύκειο στη νότια πλευρά της πόλης, χρειάζονται να κατασκευαστούν αίθουσες εργαστηρίων για την εκπαίδευση των μαθητών της τεχνικής εκπαίδευσης (ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ).

  1. Καθηγητές: ελλείψεις 14
  2. Γραμματείς: ελλείψεις 40
  3. Επιστάτες: ελλείψεις 13
  4. Φύλακες, νυχτοφύλακες: ελλείψεις 72
  5. Συντηρητές: ελλείψεις 7
  6. Καθαρίστριες: ελλείψεις 30
  1. Εκπαιδευτικό προσωπικό: 12 δάσκαλοι ειδικής αγωγής και 4 νηπιαγωγοί ειδικής αγωγής
  2. Προσωπικό ΣΜΕΑ: ειδικό επιστημονικό προσωπικό 2, ειδικό βοηθητικό προσωπικό 3
  3. Διοικητικό προσωπικό: Δ/νση Π.Ε. 12, 1ο Γραφείο Π.Ε. 7, 2ο Γραφείο Π.Ε. 7, 3ο Γραφείο Π.Ε. 6, 4ο Γραφείο Π.Ε. 6
  4. Σχολικά κτίρια: