- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο

Με σκοπό να δοθούν πρακτικές λύσεις και απαντήσεις  στην πρόκληση του ψηφιακού μετασχηματισμού και της τεχνολογικής προσαρμογής των επιχειρήσεων στη σημερινή οικονομική πραγματικότητα, που αλλάζει δραστικά και υπό την επίδραση της πανδημίας, ο ΣΕΒ διοργάνωσε το ψηφιακό εργαστήριο: «Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Ηλεκτρονικό Εμπόριο:από τη θεωρία στην πράξη».Το εργαστήριο πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών,την Τετάρτη 18 Νοεμβρίου 2020.

Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν σήμερα βασικούς πυλώνες ενίσχυσης της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων. Σύμφωνα με τους ομιλητές της εκδήλωσης,βασικά συστατικά επιβίωσης της επιχείρησης στη ψηφιακή εποχή συνιστούν:

Στη συζήτηση συμμετείχαν:  ο κ. Γιώργος Αναγνωστόπουλος, ιδρυτής της εταιρείας Socialabκαι coursedirector στο τμήμα Executive Development του Alba, ο κ. Γιάννης Γαβριηλίδης, ChiefBrand&StrategyOfficer, των εταιρειών Public και MediaMarkt, ο κ. Άγγελος Γαλανάκης, Head of Sales Greece, Bulgaria, Cyprus &Malta της Google, ο κ. Παναγιώτης Δρόσος, Global Business Development Director στην εταιρεία Κορρές Φυσικά Προϊόντα, ο κ. Παντελής Μπορόβας, Προϊστάμενος της Διεύθυνσης Μέσων Ενημέρωσης, Διαδικτύου και Ηλεκτρονικών Υποδομών της Επιτροπής Ανταγωνισμού, ο κ. Αχιλλέας Νταβέλης, Πρόεδρος του Συνδέσμου Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών και η κα. Κατερίνα Φραιδάκη Πρόεδρος του Ελληνικού Συνδέσμου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (GRECA) και e- commercecoordinator του Εργαστηρίου Ηλεκτρονικού Εμπορίου (ELTRUN).

 

Μιλώντας στην έναρξη του εργαστηρίου, ο Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής του ΣΕΒ, κ. Γιώργος Ξηρογιάννηςσημείωσε: «Οι κανόνες του εμπορίου ξαναγράφονται εν μέσω της πανδημίας. Σήμερα χρειάζονται γρήγορα αντανακλαστικά και προσαρμοστικότηταμια και η ψηφιακή εξέλιξη της οικονομίας δημιουργεί νέα δεδομένα. Ο ανταγωνισμός γίνεται πιο έντονος σε εθνικό και διεθνές επίπεδο, ενώ η δυνατότητα ηλεκτρονικών εμπορικών συναλλαγών εκμηδενίζει τις αποστάσεις και καταργεί τυχόν γεωγραφικά πλεονεκτήματα που διέθεταν οι τοπικοί προμηθευτές. Το ψηφιακό μάρκετινγκ και το ηλεκτρονικό εμπόριο πρέπει να είναι πλέον βασικά εργαλεία επιβίωσης και ενίσχυσης της διεθνούς ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων, οι οποίεςκαλούνται να προσαρμόσουν τις δραστηριότητές τους στη νέα πραγματικότητα και να επανεξετάσουν τις στρατηγικές τους, με σκοπό την ενίσχυση των μεριδίων τους στις αγορές, που δραστηριοποιούνται».

Κατά τη διάρκεια του εργαστηρίου παρουσιάστηκε ο «Πρακτικός Οδηγός για σωστή επικοινωνία των επιχειρήσεων με τον ψηφιακό καταναλωτή», που συνέταξε πρόσφατα ο ΣΕΒ με απλούς, πρακτικούς τρόπους βελτιστοποίησης της πληροφόρησης των ψηφιακών καταναλωτών, κατά την επίσκεψή τους σε ηλεκτρονικό κατάστημα.