Kαι εγένετο ειρήνη στη Μέση Ανατολή. Όχι επειδή το είπε ο επίγειος θεός Τραμπ και ο προφήτης αυτού ο Νετανιάχου αλλά…
-Κάποτε όλα έχουν ένα τέλος είχε πει ο Αβραάμ Λίνκολν. Φυσικά ισχύει και για τις αυτοκρατορίες αυτό. Αυτό το ξέχασε ο Τραμπ και του το υπενθύμισαν οι Ιρανοί;
Λάθος, είναι αδύνατο να μην τα θυμούνται αυτά οι Αμερικανοί. Απλά θέλησαν να ανανεώσουν ή να εδραιώσουν την ηγεμονία τους στη γη , τώρα που τα σημάδια δείχνουν παρακμή .
Γι΄αυτό χτυπάνε εκεί όπου έχουν συμφέροντα οι Κινέζοι και οι Ρώσοι .
Βενεζουέλα , Ιράν ,Ουκρανία και όπως λένε σειρά έχει η Κούβα .
Βέβαια το τερπνόν μετά του ωφελίμου , είναι και το πετρέλαιο .
Μέσω της Ουκρανίας χτυπάνε και την ίδια τη Ρωσία .
Όλοι με κομμένη την ανάσα αναρωτιούνται τι θα γίνει στο τέλος .
Εύχομαι να μην συμβεί αυτό που πιστεύω εγώ .
Ότι τη ΄΄λύση΄΄ θα τη δώσουν τα πυρηνικά .
Τότε θα τελειώσει η ΄΄ συνεδρίαση ΄΄ που λέγεται ζωή .