Με απόφαση της Υπουργού Κοινωνικής Συνοχής και Οικογένειας κ. Δόμνας Μιχαηλίδου χρηματοδοτούνται οι παιδικές κατασκηνώσεις της χώρας, προκειμένου να λειτουργήσουν τη θερινή περίοδο, σύμφωνα με το πρόγραμμα του Υπουργείου. Η χρηματοδότηση για τις κατασκηνώσεις της «Νεράϊδας» είναι ενισχυμένη. Το Υπουργείο αξιολόγησε θετικά τον τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η κατασκήνωση, κυρίως την εξωστρέφεια που δείχνει με την φιλοξενία παιδιών από άλλες χώρες (Κύπρος – Ουκρανία) αλλά και ομάδες που δεν έχουν εύκολη πρόσβαση όπως τα παιδιά των ΡΟΜΑ.
Η απόφαση προέκυψε έπειτα από διευρυμένη σύσκεψη που έγινε στο γραφείο της υπουργού στην οποία παρόντες ήταν ο δήμαρχος Παναγιώτης Νάνος, ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος των κατασκηνώσεων κ. Θωμάς Στεργιόπουλος και ο Γ.Γ. του Δήμου κ. Βασίλειος Μπράντζος, ο Δ/ντής του Γενικού Γραμματέα κ. Γλούμη, και υπηρεσιακών παραγόντων.
Με την πρόσθετη χρηματοδότηση προβλέπεται η ριζική ανακατασκευή στις τουαλέτες και άλλους βοηθητικούς χώρους, η ανακατασκευή των αθλητικών εγκαταστάσεων, καθώς και αισθητικές παρεμβάσεις με πλακόστρωτα, κ.α.
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Δήμος εξασφάλισε άδεια λειτουργίας για όλο το χρόνο και ήδη φιλοξενεί φοιτητές ξένων πανεπιστημίων και προγράμματα Erasmus, ενώ σχεδιάζει να υποβάλλει πρόταση συνεργασίας στα Υπουργεία Ελλάδος και Κύπρου για πιλοτικά Σχολεία Ελληνικού Πολιτισμού και Ακαδημίες Ελληνικού Πολιτισμού για μαθητές και φοιτητές αντίστοιχα από όλο τον κόσμο, με προτεραιότητα παιδιά της Ελληνικής Ομογένειας.
Ο δήμαρχος Παναγιώτης Νάνος σε σχετική δήλωση αναφέρει: «Ειλικρινά ευχαριστώ την υπουργό κ. Δόμνα Μιχαηλίδου, διότι ανταποκρίθηκε στο αίτημα χρηματοδότησης για βελτίωση των εγκαταστάσεων. Με τα χρήματα αυτά η κατασκήνωση «Νεράϊδα» της Λίμνης Πλαστήρα μπορεί να αποτελέσει εθνικό σημείο αναφοράς συμπερίληψης αλλά και για καινοτόμες δράσεις τις οποίες προετοιμάζουμε.»
Ο αντιδήμαρχος και πρόεδρος των κατασκηνώσεων κ. Θωμάς Στεργιόπουλος δήλωσε: «Την τελευταία 5ετία λειτουργούμε με πνεύμα εξωστρέφειας και συμπερίληψης. Από την τοπικότητα περάσαμε στη φιλοξενία παιδιών από όλη την Ελλάδα, από την Κύπρο και άλλες χώρες όπως πέρυσι από την Ουκρανία. Φιλοξενούμε επίσης ικανό αριθμό παιδιών Ρομά, διότι πιστεύουμε στην συμπερίληψη, δίνοντας πρόσβαση σε παιδιά που δεν έχουν πολλές ευκαιρίες. Χαίρομαι που η δουλειά μας αναγνωρίζεται και θέλω να ευχαριστήσω την πολιτική ηγεσία και τα στελέχη του Υπουργείου, μαζί και τους εργαζόμενους για την ποιότητα των υπηρεσιών που φέρνει την κατασκήνωση σε υψηλό επίπεδο λειτουργίας.»