- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Erasmus+ πρόγραμμα κατάρτισης του ΕΠΑΛ Παλαμά στην Μάλτα

Το ΕΠΑΛ Παλαμά στα πλαίσια του προγράμματος Erasmus+ συμμετείχε σε πρόγραμμα κατάρτισης στη Μαλτα, μέσω του εγκεκριμένου σχεδίου κινητικότητας με τίτλο «Η τεχνολογία ως αρωγός στη μεγιστοποίηση του μαθησιακού αποτελέσματος» και κωδικό 2018-1-EL01-KA102-047291. Το πρόγραμμα ήταν στα πλαίσια της πρόσκλησης KA1-Επαγγελματικη εκπαιδευση και καταρτιση 2018 του προγράμματος ERASMUS+. Η φάση εκπαίδευσης διήρκησε 13 ημέρες, από 18έως και 30Ιουλίου2019, και πραγματοποιήθηκε στη Μάλτα.

Στο πρόγραμμα συμμετείχαν 12 καθηγητές του ΕΠΑΛ Παλαμα που παρακολούθησαν με επιτυχία την13ήμερηκατάρτιση επάνω στις εκπαιδευτικές χρήσεις της τεχνολογίας επαυξημενης πραγματικοτητας (AR). Τις εισηγήσεις στο σεμινάριο ανέλαβαν τρεις διακεκριμένοι επιστήμονες και διδάσκοντες στο Πανεπιστημιο της Μαλτας, οι οποίοι έκαναν κατανοητούς τους νέους και καινοτόμους αυτούς όρους και τεχνικές στους συμμετέχοντες καθηγητές.

Μερικά από τα αντικείμενα που διδάχθηκαν ήταν:

Επίσης, πραγματοποιήθηκαν οι παρακάτω τεχνικές επισκέψεις:

Οι καθηγητές του ΕΠΑΛ Παλαμα με τη συμμετοχή τους στο παραπάνω σχέδιο είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν και να βελτιώσουν τις γνώσεις, δεξιότητες και τις ικανότητές τους και να ανοίξουν νέους εκπαιδευτικούς ορίζοντες με την αξιοποίηση των νεοαποκτηθέντων γνώσεων και μεθόδων.

Πέραν της εκπαιδευτικής διαδικασίας, οι συνεργάτες ενημερώθηκαν για την πολιτισμική και πολιτιστική κληρονομιά της Μάλτας, και επισκέφθηκαν στον ελεύθερο τους χρόνο σημαντικά σημεία και μνημεία πολιτισμού του νησιού, όπως η μεσαιωνική πόλη και παλιά πρωτεύουσα MDINA, η τωρινή πρωτεύουσα VALETTA κ.α.

Η επόμενη φάση θέλει τους καθηγητές να ετοιμάζουν υλικό Επαυξημένης Πραγματικότητας πάνω στο αντικείμενό τους, και στη συνέχεια να εφαρμόσουν πειραματικά τη τεχνολογία αυτή σε παράδοση πραγματικού δια ζώσης μαθήματος της ειδικότητας τους. Επίσης θα δημιουργηθεί ειδική ιστοσελίδα και όλο το υλικό θα είναι ελεύθερα διαθέσιμο σε συναδέλφους καθηγητές και στο ενδιαφερόμενο κοινό.