Με ένα νέο υπάλληλο ενισχύεται το ανθρώπινο δυναμικό του Δήμου Καρδίτσας. Πρόκειται για τον Παναγιώτη Βαίτση του Χαραλάμπου του κλάδου Π.Ε. Μηχανικών, ειδικότητας Π.Ε. Αγρονόμων Τοπογράφων Μηχανικών. Ο εν λόγω υπάλληλος έδωσε το νόμιμο όρκο ενώπιον του Δημάρχου Καρδίτσας κ. Β. Τσιάκου ο οποίος του ευχήθηκε καλή σταδιοδρομία και τον προέτρεψε να λειτουργεί από τη νέα του θέση με συνέπεια και υπευθυνότητα και με πρώτιστο μέλημα την εξυπηρέτηση του κοινωνικού συνόλου. Ο νέος υπάλληλος θα στελεχώσει το Τμήμα Συγκοινωνιακών Έργων Της Διεύθυνσης Τεχνικών Υπηρεσιών του Δήμου Καρδίτσας.