- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Πώς η δημοσκοπική μέθοδος του Νίκου Καρδούλα πέφτει πάντα μέσα σε όλες τις εκλογές

Στη συνέντευξη στο δημοσιογράφο Πάρι Καρβουνόπουλο για το Data Journalists, στις 14 Φεβρουαρίου 2023,ανέλυσα τη δημοσκοπική μου μέθοδο, η οποία πέφτει πάντα μέσασε όλες στις εκλογές και μεταξύ άλλων ανέφερα:

Οι δημοσκοπικές εταιρείες χρησιμοποιούν κυρίως το σταθερό τηλέφωνο. Οι ηλικίες κάτω των 50 δεν είναι συνήθως σπίτι ή δεν το σηκώνουν από καχυποψία ή δεν απαντούν.

Η δική μου μέθοδος στηρίζεται σε δυο πράγματα:

Ασχολούμαι 30 χρόνια με στατιστικές αναλύσεις, αλλά λόγω επαγγέλματος από το 2015 και μετά άρχισα να τις δημοσιεύω και ό,τι έχω δημοσιεύσει επαληθεύθηκε με ακρίβεια 95%.

Στα social media χρειάζονται έξυπνες ερωτήσεις και μόνο τέσσερις και εκπροσωπούνται σωστά όλες οι ηλικίες.

Οι εταιρείες δημοσκοπήσεων όταν σε παίρνουν στο σταθερό, σε απασχολούν μέχρι και μισή ώρα. Όσοι απαντάνε στο σταθερό τηλέφωνο είναι άνω των 50 ετών και συνταξιούχοι. Τους εργαζόμενους και τους νέους δεν τους βρίσκουν.

 

Τους 400.000 περίπου νέους που τώρα θα ψηφίσουν πρώτη φορά, ποια εταιρεία θα τους «πιάσει;».

Σχόλιο του DataJournalists σε άρθρο του: «Ο Νίκος Καρδούλας θεωρείται ένας «χομπίστας» δημοσκόπος που, όμως, έχει εκθέσει αρκετές φορές τους επαγγελματίες του χώρου. Ο «χομπίστας» έχει ξεκινήσει ένα σερί επιτυχών προβλέψεων από την εκλογή προέδρου στη ΝΔ, όταν είχε προβλέψει την εκλογή Μητσοτάκη, αλλά και τα αποτελέσματα των εκλογικών αναμετρήσεων του 2015 και 2019.»

Ο Νίκος Καρδούλας είναι Αγρονόμος Τοπογράφος Μηχανικός του Ε.Μ.Π., MSc στην Αγγλία, πρώην καθηγητής του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας και Συνταγματάρχης ε.α.