- KARDITSA NEWS - https://www.karditsanews.gr -

Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο Καρδίτσας συμμετείχε σε διαδικτυακή ημερίδα

Το 1ο Εργαστηριακό Κέντρο (Ε.Κ.) Καρδίτσας συμμετείχε την Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021 σε διαδικτυακή ημερίδα με θέμα: «Δραστηριότητες πλημμυρικής εκπαίδευσης» που διοργανώθηκε από τις Διευθύνσεις Α/θμιας και Β/θμιας Εκπαίδευσης Εύβοιας και Μαγνησίας σε συνεργασία με τα Κ.Π.Ε. Μακρινίτσας και Μουζακίου (Κ.Ε.ΠΕ.Α.).

Σκοπός της ημερίδας ήταν η ανατροφοδότηση από εκπαιδευτικούς Α/θμιας και Β/θμιας Εκπ/σης, των δραστηριοτήτων που έχουν παραχθεί από τη συνεργασία μελών παιδαγωγικών ομάδων Κ.Π.Ε., Υπευθύνων Σχολικών Δραστηριοτήτων ή Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης, αλλά και άλλων εκπαιδευτικών όλης της χώρας, μετά το πέρασμα του Μεσογειακού Κυκλώνα «Ιανός», προκειμένου αυτές να βελτιωθούν. Το 1ο Ε.Κ. Καρδίτσας συμμετείχε στην ημερίδα με την παρουσίαση δύο δραστηριοτήτων.

Αφορμή αποτέλεσε το πρόγραμμα σχολικών δραστηριοτήτων με τίτλο «Η δύναμη του νερού» που υλοποιήθηκε από τις εκπαιδευτικούς Μαγγίνα Ουρανία ΠΕ83 Υποδιευθύντρια του 1ου Ε.Κ. και Βούλγαρη Βαΐα ΠΕ82 Υπεύθυνη Εργαστηρίου με τους μαθητές του 1ου ΕΠΑ.Λ. Καρδίτσας: Κουκουμτζή Βασίλειο, Μουζίνα Αποστόλη-Περικλή, Μπαρμπάτσαλο Μιχαήλ-Άγγελο, Τζάρο Σέρτζο, Τσιούκη Σεραφείμ, Χαβαλέ Ελευθέριο, Χασιώτη Ανέστη κατά το σχολικό έτος 2020-21. Αφορούσε την κατασκευή μακέτας και την απόδοση της δύναμης του νερού. Μετά την έλευση του Ιανού στην περιοχή μας εντάχθηκε στο πρόγραμμα αυτό μια νέα δραστηριότητα συμπληρωματικά, «… δες το με μια άλλη ματιά» που απεικόνιζε την πληγείσα περιοχή του Μουζακίου καθώς και τις προτάσεις των συμμετεχόντων για την αποφυγή παρόμοιων καταστάσεων.

Στις δραστηριότητες αυτές εκτός από την κατασκευή μιας μακέτας, η οποία σημειωτέον μπορεί να χρησιμοποιηθεί για προσομοιώσεις και πειραματικές μετρήσεις, δημιουργήθηκε εκπαιδευτικό υλικό που θα αναρτηθεί σε ηλεκτρονικό βιβλίο και θα είναι προσβάσιμο από όλους τους/τις εκπαιδευτικούς της χώρας.

Μέσα από αυτές τις δράσεις το 1ο Ε.Κ. Καρδίτσας επιδιώκει την ευαισθητοποίηση και την ενεργοποίηση των μαθητών/ριών και των εκπαιδευτικών σε θέματα που άπτονται του κοινωνικού συνόλου και του περιβάλλοντος. Δίνοντας παράλληλα ευκαιρίες ανάπτυξης δεξιοτήτων σε μαθητές/ μαθήτριες χρήσιμες για το μέλλον τους.