καθιστούν αυτήν, την ζωτικής σημασίας οδική αρτηρία, επικίνδυνη προς
χρήση και ζημιογόνα.
Για το λόγο αυτό, κ. Υπουργέ, σας παρακαλώ θερμά όπως μεριμνήσετε για
την ένταξη του έργου αυτού στο τομεακό πρόγραμμα ενίσχυσης της
προσπελασιμότητας των οδικών αξόνων καθώς πρόκειται για έργο ώριμο
αφού η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανέθεσε σε σύμπραξη μελετητών την
εκπόνηση μελετών για τα τρία τμήματα της οδού Ε.Ο. Καρδίτσας – Άρτας,
συνολικού μήκους περίπου 11,2 χλμ. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε,
- Μελέτη τμήματος Γέφυρα Τρυγόνας – Διασταύρωση Δρακότρυπας (τμήμα
μήκους 6.100m). Υπάρχει πλήρης οριστική μελέτη, προϋπολογισμού
κατασκευής 15.000.000 Ευρώ.
- Μελέτη Σήραγγας και προσβάσεων αυτής (κατασκευή Σήραγγας και οδικού
τμήματος πρόσβασης αυτής, τμήμα συνολικού μήκους 4.600m). Υπάρχει
εγκεκριμένη οριστική μελέτη, προϋπολογισμού κατασκευής 43.000.000 Ευρώ
- Μελέτη κατασκευής οδικού τμήματος, μήκους 465m, για παράκαμψη του
Αρχαιολογικού χώρου Αργιθέας. Υπάρχει εγκεκριμένη οριστική μελέτη,
προϋπολογισμού κατασκευής 2.000.000 Ευρώ.
Η ένταξη του έργου της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας στο τομεακό
πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας εκτός από το γεγονός ότι θα
συμβάλει στην άρσης της απομόνωσης της Δυτικής Θεσσαλίας, στην
εξασφάλιση της προσβασιμότητας στους ορεινούς οικισμούς της περιοχής,
στην ενίσχυση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής του τόπου με τη
διευκόλυνση της πρόσβασης τουριστών και επισκεπτών θα ενισχύσει και την
απασχολισιμότητα σε τοπικό επίπεδο.
Κατόπιν αυτών, κ. Υπουργέ, σας παρακαλώ πολύ να μεριμνήσετε για την
ένταξη του έργου της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας στο τομεακό
πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας, προς όφελος της τοπικής
κοινωνίας αλλά και της οικονομικής ζωής της Δυτικής Θεσσαλίας.» |