Τη χρηματοδότηση του έργου Καρδίτσας – Άρτας ζητά ο Σπ. Ταλιαδούρος


Ο Βουλευτής και π. Υφυπουργός Παιδείας κ. Σπύρος Ταλιαδούρος, με
Διάβημα του προς τον Υπουργό Υποδομών Μεταφορών και Δικτύων, ζητά
την ένταξη του έργου της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας στο τομεακό
πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας, προς όφελος της τοπικής
κοινωνίας αλλά και της οικονομικής ζωής της Δυτικής Θεσσαλίας.

Ειδικότερα, στο Διάβημα του ο κ. Ταλιαδούρος αναφέρει τα εξής:

«Η λειτουργία της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας – Σήραγγα
Τυμπάνου αντιμετωπίζει έντονα λειτουργικά προβλήματα και οι εργασίες
βελτίωσης, συντήρησης και αποκατάστασης ατελειών και βλαβών κρίνονται
επιτακτικές για την ενίσχυση της προσβασιμότητας, τη διασφάλιση της
ασφαλούς οδικής κυκλοφορίας, πολιτών και εμπορευμάτων, τη μείωση της
επικινδυνότητας αλλά και των δυσμενών επιπτώσεων τόσο στην οικονομική
όσο και στην κοινωνική ζωή του τόπου.

Ειδικότερα, η Επαρχιακή Οδός Καρδίτσας – Άρτας, που μέσω του ορεινού
όγκου της Νότιας Πίνδου συνδέει την περιοχή του Θεσσαλικού κάμπου με τις
ανατολικές ακτές του Αιγαίου (προσβασιμότητα στον ανατολικό άξονα Βορρά
– Νότου), και με τις δυτικές ακτές του Ιονίου (προσβασιμότητα στο δυτικό
άξονα Βορρά – Νότου) αντιμετωπίζει σοβαρά προβλήματα λόγω των κακών
γεωμετρικών χαρακτηριστικών της υπάρχουσας χάραξης, όσο και στις έντονα
δυσμενείς καιρικές συνθήκες που επικρατούν στην ορεινή περιοχή κατά τη
διάρκεια της χειμερινής περιόδου, κυρίως με έντονες χιονοπτώσεις και
παγετό. Επίσης, η ελλιπής αποχέτευση των όμβριων υδάτων και τα συχνά
κατολισθητικά φαινόμενα που παρατηρούνται κατά μήκος της χάραξής της

 

καθιστούν αυτήν, την ζωτικής σημασίας οδική αρτηρία, επικίνδυνη προς
χρήση και ζημιογόνα.

Για το λόγο αυτό, κ. Υπουργέ, σας παρακαλώ θερμά όπως μεριμνήσετε για
την ένταξη του έργου αυτού στο τομεακό πρόγραμμα ενίσχυσης της
προσπελασιμότητας των οδικών αξόνων καθώς πρόκειται για έργο ώριμο
αφού η Περιφέρεια Θεσσαλίας ανέθεσε σε σύμπραξη μελετητών την
εκπόνηση μελετών για τα τρία τμήματα της οδού Ε.Ο. Καρδίτσας – Άρτας,
συνολικού μήκους περίπου 11,2 χλμ. Συγκεκριμένα πραγματοποιήθηκε,

  1. Μελέτη τμήματος Γέφυρα Τρυγόνας – Διασταύρωση Δρακότρυπας (τμήμα
    μήκους 6.100m). Υπάρχει πλήρης οριστική μελέτη, προϋπολογισμού
    κατασκευής 15.000.000 Ευρώ.
  2. Μελέτη Σήραγγας και προσβάσεων αυτής (κατασκευή Σήραγγας και οδικού
    τμήματος πρόσβασης αυτής, τμήμα συνολικού μήκους 4.600m). Υπάρχει
    εγκεκριμένη οριστική μελέτη, προϋπολογισμού κατασκευής 43.000.000 Ευρώ
  3. Μελέτη κατασκευής οδικού τμήματος, μήκους 465m, για παράκαμψη του
    Αρχαιολογικού χώρου Αργιθέας. Υπάρχει εγκεκριμένη οριστική μελέτη,
    προϋπολογισμού κατασκευής 2.000.000 Ευρώ.

Η ένταξη του έργου της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας στο τομεακό
πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας εκτός από το γεγονός ότι θα
συμβάλει στην άρσης της απομόνωσης της Δυτικής Θεσσαλίας, στην
εξασφάλιση της προσβασιμότητας στους ορεινούς οικισμούς της περιοχής,
στην ενίσχυση της οικονομικής και κοινωνικής ζωής του τόπου με τη
διευκόλυνση της πρόσβασης τουριστών και επισκεπτών θα ενισχύσει και την
απασχολισιμότητα σε τοπικό επίπεδο.

Κατόπιν αυτών, κ. Υπουργέ, σας παρακαλώ πολύ να μεριμνήσετε για την
ένταξη του έργου της Επαρχιακής Οδού Καρδίτσας – Άρτας στο τομεακό
πρόγραμμα ενίσχυσης της προσπελασιμότητας, προς όφελος της τοπικής
κοινωνίας αλλά και της οικονομικής ζωής της Δυτικής Θεσσαλίας.»

 

Προηγούμενο άρθρο Παραμυθένιες σκηνές από τη Σχολή Χορού Μ. Καραπαναγιώτη
Επόμενο άρθρο Αφορολόγητο όριο σε Ελεύθερους Επαγγελματίες, Επιτηδευματίες και Έμπορους ζητά η Α. Σκόνδρα