Την Τρίτη 6-5-2025 οι εκπαιδευόμενοι του Παραρτήματος Σοφάδων του ΣΔΕ Καρδίτσας μαζί με τους καθηγητές τους επισκέφθηκαν τη βιβλιοθήκη του Δήμου Σοφάδων.Η υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, κ.Θεογιάννη Αλεξία υποδέχθηκε και ξενάγησε τους εκπαιδευόμενους στον φιλικό,προσεγμένο και ζεστό χώρο της βιβλιοθήκης και τους έδωσε πληροφορίες για τον τρόπο λειτουργίας της.
Οι επισκέπτες μπορούν να μελετήσουν ήρεμα, να εξερευνήσουν τους 18.000 τίτλους βιβλίων ποικίλης θεματολογίας που διαθέτει(διαρκώς ανανεώνονται οι συλλογές) και να δανειστούν με μια απλή διαδικασία το βιβλίο που επιθυμούν να διαβάσουν. Οι εκπαιδευόμενοι είχαν τη χαρά να συζητήσουν για την αξία της φιλαναγνωσίας σε έναν κόσμο που κυριαρχεί η τεχνολογία(οθόνες, κινητά, μέσα κοινωνικής δικτύωσης) και η επαφή με το βιβλίο όλο και περισσότερο μειώνεται. Το άτομο που επιλέγει το διάβασμα έρχεται σε επαφή με ποικίλους κόσμους και αποκομίζει πολύτιμες γνώσεις και βιώματα.Γι’ αυτό και είναι σημαντικό η φιλαναγνωσία να καλλιεργηθεί από την παιδική ηλικία του ατόμου.
Ευχαριστούμε πολύ την υπεύθυνη της βιβλιοθήκης, κ. Θεογιάννη Αλεξία για τη ζεστή φιλοξενία, την ενδιαφέρουσα ενημέρωση καθώς και για την ευκαιρία που μας έδωσε να αφήσουμε για λίγο το κινητό στην άκρη, να συζητήσουμε και να ταξιδέψουμε στον μαγικό κόσμο των βιβλίων.
Το Σχολείο Δεύτερης Ευκαιρίας (ΣΔΕ)Καρδίτσας λειτουργεί από το 2004 και είναι ένα καινοτόμο Σχολείο Εκπαίδευσης Ενηλίκων. Το πρόγραμμα των ΣΔΕ χρηματοδοτείται από το Επιχειρησιακό Πρόγραμμα «Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού, Εκπαίδευση και Δια Βίου Μάθηση (ΕΣΠΑ)» που υλοποιείται με τη συγχρηματοδότηση της ΕΕ και του Ελληνικού Δημοσίου. Εποπτεύονται από το την Γενική Γραμματεία Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Κατάρτισης, Δια Βίου Μάθησης και Νεολαίας και από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης (ΙΝΕΔΙΒΙΜ). Υπηρετούν την καταπολέμηση του κοινωνικού αποκλεισμού μέσω της εκπαίδευσης και στόχοι είναι η επανασύνδεση με την τυπική εκπαίδευση, η διαμόρφωση θετικής στάσης προς τη μάθηση, η απόκτηση βασικών γνώσεων και δεξιοτήτων και η πρόσβαση στην αγορά εργασίας.













