Δόθηκε στη κυκλοφορία τμήμα του δρόμου Αγιοπηγή – Ζαΐμι


  Το οδικό τμήμα Αγιοπηγή-Ζαίμι που ολοκληρώθηκε επιθεώρησε ο Νομάρχης Καρδίτσας κ. Φώτης Αλεξάκος, συνοδευόμενος από τον Αντινομάρχες Β. Νίκου, Γ. Παπάρα και Θ. Τότσικα.

Το τμήμα που ολοκληρώθηκε αφορά μήκος 2,3 χλμ ενώ απομένει η κατασκευή του πρώτου τμήματος μήκους 1,2 χλμ (Αγιοπηγής) για το οποίο οι εργασίες καθυστερούν λογω των απαλλοτριώσεων.

Σε ότι αφορά το αντικείμενο του έργου είναι η διαπλάτυνση της επαρχιακής οδού «Καρδίτσα-Κέδρος» και συγκεκριμένα από τον κόμβο Αγιοπηγής μέχρι την είσοδο του Τ.Δ. Ζαϊμίου σε μήκος 3,5 χλμ. περίπου. Ο προϋπολογισμός του έργου ανέρχεται στο ποσό των 1.800.000,00€ με ΦΠΑ και χρηματοδοτείται από το Πρόγραμμα ΕΑΠΝΑ-2.

Η έγκριση της κατασκευής του δημοπρατούμενου έργου και η διάθεση της σχετικής πίστωσης αποφασίστηκε με την αριθμ. 15/123/28-09-2007 απόφαση της Ν.Ε. Το έργο δημοπρατήθηκε την Τρίτη 30-10-2007 και ανατέθηκε με την αριθμ. 20/171/23-11-2007 απόφαση της Νομαρχιακής Επιτροπής Έργων Υποδομής & Ποιότητας Ζωής ανάδοχος στη ατομική εργοληπτική επιχείρηση του Ευάγγελου Παυλόπουλου  με έκπτωση σαράντα πέντε και είκοσι επτά τοις εκατό (45,27%). Το ελεγκτικό συνέδριο με την αριθμ. 85/2008 πράξη, της από 24-1-2008 συνεδριάσεως του Ε΄ κλιμακίου αποφάνθηκε ότι δεν κωλύεται η υπογραφή της σύμβασης αυτής.

Σημειώνεται εδώ ότι για το υπόλοιπο τμήμα μέχρι Κέδρο μήκους 14 χλμ. έχει ανατεθεί η εκπόνηση της μελέτης προεκτιμώμενης αμοιβής 626.326,43€ με τον ΦΠΑ

Πρόκειται για βελτίωση υφισταμένης οδού και  επιλέχθηκε η τυπική διατομή β2σ η οποία προβλέπει ενιαία επιφάνεια κυκλοφορίας με μία λωρίδα ανά κατεύθυνση πλάτους 3,75μ, με λωρίδα καθοδήγησης 0,25μ  και σταθεροποιημένο έρεισμα 1,5μ.

Μετά το τέλος της επίσκεψης ο Νομάρχης κ Φ. Αλεξάκος δήλωσε ότι πρόκειται για πολύ σημαντική οδό γιατί εξυπηρετεί τη κύρια ασφαλτοστρωμένη σύνδεση μεταξύ των νομών Καρδίτσας – Ευρυτανίας (οδική σύνδεση νομών), τη κύρια σύνδεση της πρωτεύουσας του Νομού με τους Δήμους Καλλιφωνίου, Μενελαίδας (τ.δ. Κέδρου), Ταμασίου, Ρεντίνας και των τοπικών διαμερισμάτων αυτών και την κινήση σε περιοχές αναψυχής (Λίμνη Σμοκόβου, Λουτρά Σμοκόβου, Κτιμένη, Ρεντίνα κλπ)

Επιπλέον σε απόσταση περίπου 3 χλμ. από τον ισόπεδο κόμβο του Κέδρου και στον ίδιο οδικό άξονα προς Τοπικό διαμέρισμα Ανάβρα καταλήγει ανισόπεδος κόμβος του οδικού άξονα της Κεντρικής Ελλάδας Ε65 (κόμβος Ανάβρας) που σημαίνει ότι η μελετώμενη οδός θα δεχθεί κυκλοφοριακό φόρτο από τον αυτοκινητόδρομο Ε65 που ήδη άρχισε να κατασκευάζεται γεγονός που καθιστά αναγκαία την γρήγορη εκπόνηση της μελέτης και την κατασκευή του έργου στο σύνολο του.

Προηγούμενο άρθρο Πρόωρες εκλογές ή συνεχής ακυβερνησία;
Επόμενο άρθρο Ταξίδι στο χρόνο από το Ιστορικό – Λαογραφικό Μουσείο Γ. Καραϊσκάκη