Αποκαταστάθηκαν οι φθορές σε μεγάλα τμήματα του οδικού δικτύου της Π.Ε. Καρδίτσας


Για την πρόοδο του έργου «Βελτίωση Συντήρηση & Αποκατάσταση ορεινού οδικού δικτύου Π. Ε. Καρδίτσας» το οποίο βρίσκεται στο τελικό στάδιο της ολοκλήρωσης του ενημερώθηκε από τον ανάδοχο ο Αντιπεριφερειάρχης Καρδίτσας κ. Βασίλης Τσιάκος, κατά τη διάρκεια της επίσκεψης του, σε ένα από τα σημεία όπου εκτελούνται εργασίες αποκατάστασης του οδοστρώματος. Ο κ Τσιάκος βρέθηκε στο δρόμο Μητρόπολη – Μορβοφούνι όπου έπεσε νέος ασφαλτοτάπητας σε μήκος 600 μέτρων, για την αποκατάσταση των φθορών και ενημερώθηκε από τον εργολάβο για την πρόοδο των εργασιών. Ο Αντιπεριφερειάρχης ζήτησε από τον ανάδοχο να ολοκληρώσει το συντομότερο δυνατόν την εργολαβία ώστε μεγάλα τμήματα του οδικού δικτύου να αποδοθούν και πάλι αποκατεστημένα προς χρήση στους εποχούμενους. Στόχος της Περιφερειακής Ενότητας όπως δήλωσε ο κ. Τσιάκος είναι να βελτιωθούν όσο γίνεται οι κυκλοφοριακές συνθήκες στα όρια της Καρδίτσας και να αυξηθεί η ασφάλεια των διερχόμενων οδηγών.

Στοιχεία για το έργο

 

Η μελέτη του έργου προϋπολογισμού 1.100.000,00€ με τη δαπάνη του Φ.Π.Α. και τα τεύχη δημοπράτησης συντάχθηκαν από τη Δ/νση Τεχνικών Έργων

Οι οδικοί άξονες στους οποίους έγιναν ή απομένει να γίνουν εργασίες είναι :

Καστανιά – Μούχα

Πριν από την Μούχα στο πρώτο κόψιμο ( κάτω από το μαντρί ) μήκους 150,00μ. περίπου μετατοπίστηκε ο άξονας της οδού κατά 5,00μ. Οι εργασίες που εκτελέστηκαν είναι εκσκαφές , τάφρος αποστράγγισης με τοποθέτηση γεωυφάσματος στα πρανή, επέκταση υπάρχοντος τεχνικού , κατασκευή στρώσης επιχώματος με λίθους λατομείου , επίχωμα με υλικό Ε4 λατομείου και τοποθέτηση γεωυφάσματος, κατασκευή επενδεδυμένης τάφρου και στρώσεις βάσης και ασφαλτόστρωση.

Στην θέση διασταύρωση προς «Παρατηρητήριο» μετατοπίστηκε ο άξονας της οδού με όλες τις απαραίτητες εργασίες , εκσκαφές , επιχώματα , επενδεδυμένη τάφρος, στρώσεις βάσεις.

Εντός των ημερών ολοκληρώνεται η ασφαλτόστρωση.

Οδός προς Ραχούλα – Αμάραντο – Νεράιδα .

Σε τμήμα 300,00μ. πριν από την Ραχούλα μετατοπίστηκε ο άξονας της οδού με όλες τις απαραίτητες εργασίες , εκσκαφές , επιχώματα, στρώσεις βάσεις και σε τμήμα 400,00 μ.μ. πριν από την Νεράιδα έγινε ανακατασκευή της βάσεως με προσθήκη υλικού και ασφαλτόστρωση.

Οδός Καλλίθηρο – Καστανιά

Θα κατασκευασθούν 2 τοίχοι αντιστήριξης

Οδός προς Θραψίμι .

Κατασκευάστηκαν δύο τοίχοι αντιστήριξης ένας μήκους 10,50μ. κοντά στην πρώτη βρύση και ο άλλος 10,50μ.μ. σε θέση που βρίσκεται 700,00μ. πριν από το Θραψίμι.

Οδός Μουζάκι – Άρτα

Κατασκευάσθηκαν στραγγιστήρια, σωληνωτοί οχετοί σε 2 θέσεις, στην στροφή αμέσως μετά την διασταύρωση Βατσουνιάς και κάτω από τον αυχένα Τυμπάνου.

Οδός προς Πευκόφυτο .

Κατασκευάστηκαν 2 τοίχοι αντιστήριξης μήκους 20,00μ. και 15,00μ. πριν την είσοδο έξοδο του χωριού αντίστοιχα προκειμένου να γίνει διαπλάτυνση της οδού καθώς σωληνωτός οχετός μήκους 22,00μ.

Οδός Πετρίλο – Βλάσι

Ασφαλτοστρώθηκε η οδός μήκους περίπου 2,00χλμ.

 

Οδός Μητρόπολη – Μορφοβούνι

Κατασκευάστηκε τάπητας σε μήκος περίπου 600μ. πριν τον αυχένα.

 

 

Προηγούμενο άρθρο Δήλωση Ταλιαδούρου: Θέσεις Ιατρών σε 34 Αγροτικά και Περιφερειακά Ιατρεία του Νομού μας
Επόμενο άρθρο Πως θα πάμε στις δημοτικές εκλογές - Γράφει ο Φώτης Σπύρου