Β. Τσιάκος: Σοβαρά κοινωνικά και οικονομικά προβλήματα δημιουργεί ο Καλλικράτης στα σχολεία


         Οι επικείμενες συνενώσεις, καταργήσεις και υποβιβασμοί σχολείων που προωθεί το Υπουργείο Παιδείας έχουν προκαλέσει αναστάτωση σε γονείς και μαθητές του νομού μας. Μέχρι στιγμής το Υπουργείο δεν έχει δώσει στοιχεία για τον αριθμό των σχολείων που προτίθεται να καταργήσει και με ποια κριτήρια θα το κάνει.  Οι συγχωνεύσεις και καταργήσεις σχολείων με μοναδικό κριτήριο την εξοικονόμηση χρημάτων και διδακτικού προσωπικού, μας βρίσκει ριζικά αντίθετους γιατί οι παιδαγωγικοί σκοποί δεν λαμβάνονται υπόψη. Είναι αντιπαιδαγωγικό και εξοντωτικό να μετακινούνται μαθητές σε μια τόσο τρυφερή ηλικία σε μεγάλες αποστάσεις από τον τόπο διαμονής τους. Πρέπει το Υπουργείο Παιδείας να λάβει σοβαρά υπόψη: α) τη γεωμορφολογία της κάθε περιοχής β) την κοινωνικοοικονομική κατάσταση των κατοίκων γ) την κτιριακή υποδομή και δ) τις κοινωνικές συνέπειες (ενίσχυση της αστυφιλίας και ερήμωση της υπαίθρου). Για τους λόγους που αναφέρονται είμαστε αντίθετοι σε συνενώσεις και καταργήσεις σχολείων ,  γιατί είναι πεποίθησή μας ότι σχολικά μοντέλα τύπου «Γκράβας», είναι απρόσωπα και πέρα από κάθε παιδαγωγική λογική. Ο λογότυπος του Υπουργείου Παιδείας «πρώτα ο μαθητής» δε συνάδει με την πολιτική των καταργήσεων και των περικοπών στο χώρο της εκπαίδευσης που καμιά σχέση δεν έχουν με την αναβάθμιση της ποιότητας της παρεχόμενης εκπαίδευσης.

Προηγούμενο άρθρο Ν.Ε Καρδίτσας του ΚΚΕ: «Να αποσυρθεί τώρα το νομοσχέδιο του Υπουργείου Υγείας»
Επόμενο άρθρο Γ. Κωτσός: Να μην καταργηθεί κανένα Λύκειο ή Γυμνάσιο στο Δήμο Μουζακίου