Ειδήσεις

Δομήνικος Βερίλλης: Η ολοκλήρωση του Ε65 και της ηλεκτροκίνησης του σιδηρόδρομου


Η ανακοίνωση του Υπουργού Υποδομών και Μεταφορών κ. Χρ. Σπίρτζης για την ολοκληρωμένη κατασκευή του Ε65 καθώς και η διαβεβαίωση, μετά τη χθεσινή συνεργασία με τους Συλλόγους Φίλων Σιδηροδρόμωνκαι για την άμεση έναρξη των εργασιών ηλεκτροκίνησης του σιδηροδρομικού δικτύου Καλαμπάκας – Παλαιοφαρσάλων προκαλεί ιδιαίτερη ικανοποίηση στους πολίτες του νομού μας.

Γιατί με τα δύο αυτά πολύ σημαντικά έργα αίρεται, στο μεγαλύτερο βαθμό,  η οδική και σιδηροδρομική απομόνωση του νομού Καρδίτσας και της Δυτικής Θεσσαλίας γενικότερα. Προσωπικάαισθάνομαι, μετά από μία μακροχρόνια περίοδο αγώνων και αντιπαραθέσεων, ιδιαίτερη χαρά και ικανοποίηση γιατί ξεκίνησα  πριν από χρόνια  και κάτω από δυσμενείς συνθήκες, μία δύσκολη προσπάθεια για τον Ε65 και παράλληλα προχώρησα στην ίδρυση του Συλλόγου Φίλων Σιδηροδρόμουγια την αναβάθμιση της γραμμής Καλαμπάκας- Παλαιοφαρσάλων. Με την έναρξη των εργασιών και την σταδιακή ολοκληρωμένη παράδοση των έργων ανοίγονται νέες προοπτικές για την πρόοδο και την ανάπτυξη του τόπου μας και ολοκληρώνεται με επιτυχία μια σειρά  δύσκολων και διαχρονικά μακροχρόνιων προσπαθειών, ορισμένων φορέων και προσώπων της Καρδίτσας.

Με τις ανακοινώσεις αυτές το υπό κατασκευή τμήμα του Ε65 Τρικάλων – Ξυνιάδας θα δοθεί για χρήση περί τα τέλη Μαρτίου. Για το νότιο τμήμα Ξυνιάδας- Λαμίας έχουν ξεκινήσει οι διαδικασίες για να προχωρήσουν οι εργασίες , κατά πάσα πιθανότητα το φθινόπωρο, μιας και έχει παρθεί έγκριση από μία Ευρωπαϊκή Επιτροπή και αναμένεται και από τη δεύτερη. Ενώ για το βόρειο τμήμα που συνδέει τον Ε65 με  την Εγνατία οδό οι διαπραγματεύσεις για τη χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Τράπεζα Επενδύσεων βρίσκεται σε εξέλιξη με μία καταρχήν θετική απάντηση.

Όσον αφορά , δε, την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Καλαμπάκας- Πλαιοφαρσάλων ο κ. Σπίρζης  μας διαβεβαίωσε ότι η ιδιωτικοποίηση της ΤΡΕΝΟΣΕ δεν έχει καμία σχέση με την υλοποίηση του έργου και πως δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα στην κατασκευή του από την ΕΡΓΟΣΕ. Με την ηλεκτροκίνηση  της γραμμής  η σύνδεση με το κεντρικό  σιδηροδρομικό δίκτυο της χώρας θα είναι ολοκληρωμένη και  η μεταφορά επιβατών και εμπορευμάτων ταχύτερη και περισσότερο άνετη. Τέλος προτείναμε στον Υπουργό η κατασκευή του Εμπορευματικού Σταθμού της Δυτικής Θεσσαλίας  να γίνει πλησίον του Σιδηροδρομικού Σταθμού Καρδίτσας.

 

Προηγούμενο άρθρο Αγωνιστικές Κινήσεις: 9 μήνες μαθητεία για μια ζωή στην εκμετάλλευση
Επόμενο άρθρο Στοχευμένοι αστυνομικοί έλεγχοι σε όλη τη Θεσσαλία