Ειδήσεις

Εκπαιδευτικές δράσεις στο 4ο Γυμνάσιο Καρδίτσας


   Πολλές και ποικίλες εκπαιδευτικές δράσεις πραγματοποιήθηκαν από το 4ο Γυμνάσιο Καρδίτσας κατά τον μήνα Απρίλιο 2019.  Αρχικά στο πλαίσιο δύο εκπαιδευτικών προγραμμάτων  «Στου νερού …τις διαδρομές» και  «Του νερού τα θαύματα», την Πέμπτη  4-4-2019 πραγματοποιήθηκε εκπαιδευτική επίσκεψη των  μαθητών της Β΄ τάξης στους καταρράκτες της  Έδεσσας και στα Λουτρά Πόζαρ του Νομού Πέλλας.

Μια  ενδιαφέρουσα δράση επίσης αποτέλεσε  η ενημέρωση  για τον σεισμό, την Τρίτη 9-4-2019, στον χώρο του σχολείου, από τον συντοπίτη μας καθηγητή Γεωλογίας  του Πανεπιστημίου Αθηνών κ. Λέκκα  Ευθύμιο, καθώς και  άσκηση σεισμού, με σκοπό την αποφυγή ατυχημάτων.

Την Τετάρτη 10-4-2019 οι μαθητές της Α΄ τάξης επισκέφθηκαν τον αρχαιολογικό χώρο των Δελφών και τη Μονή Οσίου Λουκά στο Στείρι  Βοιωτίας, με αφορμή τα εκπαιδευτικά προγράμματα «Τόποι λατρείας στην Αρχαία Ελλάδα – Ανακαλύπτοντας τον μαγικό τους κόσμο» και «Γνωριμία με θρησκευτικά μνημεία Βυζαντινής περιόδου στον  Ελλαδικό χώρο (υπό την προστασία της  UNESCO)».

Την Πέμπτη 11-4-2019 οι μαθητές της Γ΄ τάξης, με  το εκπαιδευτικό πρόγραμμα: «Η τεχνολογία στην αρχαιότητα… και σήμερα», επισκέφθηκαν το Μουσείο Κινηματογράφου και το Κέντρο Διάδοσης Επιστημών και Μουσείο Τεχνολογίας» (NOESIS) στη Θεσσαλονίκη.

Επίσης, στο πλαίσιο της Θεματικής Εβδομάδας όλοι οι μαθητές του Σχολείου παρακολούθησαν στο Εθνικό Στάδιο της πόλης, αγώνα ποδοσφαίρου μεταξύ επίλεκτων της Εθνικής ομάδας  Ποδοσφαίρου και της ομάδας του 2ου ΕΠΑΛ Καρδίτσας. Οι μαθητές – θεατές του αγώνα πρόσφεραν τρόφιμα μακράς διάρκειας και είδη προσωπικής υγιεινής και καθαριότητας για την ενίσχυση του Κοινωνικού Παντοπωλείου του Δήμου Καρδίτσας και των Σπιτιών της Αγάπης της Ιεράς Μητρόπολης. Επιπρόσθετα,  πραγματοποιήθηκαν  στον χώρο του σχολείου ενημερωτικές  εκδηλώσεις  με θέματα «Τα Μικρόβια» από το Κέντρο Υγείας Καρδίτσας, καθώς και  « Πρόληψη Ατυχημάτων – Οδική Ασφάλεια» από τον Τομέα ομαδικής Υγείας  (Τ.ΟΜ.Υ.).

Όλες οι Εκπαιδευτικές Δράσεις , που έγιναν με  συνοδεία και  καθοδήγηση του Διευθυντή  και των καθηγητών του  σχολείου , είχαν ως στόχο τον βιωματικό τρόπο μάθησης των μαθητών, τη διεύρυνση των πνευματικών οριζόντων τους, την καλλιέργεια του πνεύματος της συνεργασίας και της αλληλεγγύης.

Αξίζει να εκφράσουμε τα θερμά μας συγχαρητήρια στους μαθητές για τη συμμετοχή τους, για το ενδιαφέρον που επέδειξαν και για την άψογη συμπεριφορά τους.

Προηγούμενο άρθρο Συχνές ερωτήσεις και απαντήσεις για τους ηλιακούς θερμοσίφωνες
Επόμενο άρθρο Γεωγραφικά συστήματα πληροφοριών και εκπαιδευτικές εφαρμογές