Ειδήσεις

ΕΛΜΕ : Ημέρα πανελλαδικής δράσης για την παιδεία


Οι πληθωριστικές εξαγγελίες του ΥΠΠΕΘ περί των σχεδιαζόμενων αλλαγών στην εκπ/ση μοιάζουν περισσότερο με πραγμάτωση απορρύθμισης της δημόσιας εκπ/σης στο σύνολό της.

Ο δήθεν εποικοδομητικός διάλογος για την εκπ/ση που τόσο διατυμπανίστηκε και στον οποίο τόσο επένδυσε το ΥΠΠΕΘ, αποδείχθηκε στην πράξη παρωδία διαλόγου. Σ’ αυτόν πρωταγωνιστικό ρόλο διαδραμάτισαν διάφοροι τεχνοκράτες και συμβουλάτορες και όχι οι καθ’ ύλην αρμόδιοι, οι εκπ/κοι που απλά κλήθηκαν σε διμερείς συναντήσεις προκειμένου το ΥΠΠΕΘ να εξασφαλίσει την απαιτούμενη « νομιμοφάνεια » του εγχειρήματός του. Οι συμμετέχοντες σ’ αυτόν ουσιαστικά επικύρωσαν προειλημμένες αποφάσεις που κινούνται στο πλαίσιο και στο πνεύμα της περικοπής δαπανών για την εκπ/ση.

Εξάλλου οι ασφυκτικοί περιορισμοί των οικονομικών δεδομένων της εκπ/σης που υπαγορεύονται από τη μνημονιακή κυβερνητική πολιτική, είναι ο κυρίαρχος οδηγός των αποφάσεων του ΥΠΠΕΘ καθώς η απουσία του οποιουδήποτε παιδαγωγικού σχεδιασμού και προσανατολισμού είναι ίδιον αυτής της πολιτικής.

Οι αποφάσεις που πάρθηκαν και η επικείμενη υλοποίησή τους πέραν του ότι θα υποβαθμίσουν περαιτέρω την ποιότητα της παρεχόμενης εκπ/σης, θα επιφέρουν ανατροπές στη ζωή πολλών συναδέλφων που θα ξημερώσουν το Σεπτέμβρη σε μια χειρότερη εκπαιδευτική πραγματικότητα.

Για τους λόγους αυτούς απαιτούμε :

α) την άμεση πραγματοποίηση όλων των μόνιμων διορισμών που έχει ανάγκη η εκπ/ση.

β) μόνιμο διορισμό όλων των αναπληρωτών τώρα

γ) την απόσυρση της « Υπουργικής Απόφασης » για το φερόμενο ως « Ενιαίο Τύπο Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου ».

δ) την απόσυρση της διάταξης που ψηφίστηκε για τα νηπιαγωγεία.

ε) την απόδοση των οργανικών θέσεων στους Εκπ/κους ειδικοτήτων.

στ) την πραγματοποίηση μόνιμων διορισμών στην ειδική αγωγή.

 

Για το Δ.Σ.

 

 

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                  Ο Γ. ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

 

ΚΑΡΑΓΙΑΝΝΗΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                     ΠΑΠΑΣΤΑΘΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ

Προηγούμενο άρθρο Κώστας Τσιάρας : Ωσάν «λευκές περιστέρες»…..
Επόμενο άρθρο Η τοποθέτηση της Χρ. Κατσαβριά στο πλαίσιο του Διαλόγου για την Παιδεία