Ειδήσεις

Ενημέρωση για το ευρωπαϊκό πρόγραμμα Erasmus


Με την συμμετοχή των εκπαιδευτικών του νομού, γονέων και επαγγελματιών  στο χώρο της ειδικής αγωγής, πραγματοποιήθηκε στις 27/9 στην αίθουσα ‘’Αφροδίτη’’ του ξενοδοχείου ΚΙΕΡΙΟΝ στην Καρδίτσα,  η εκδήλωση διάχυσης του ευρωπαϊκού προγράμματος erasmus+ KA201  : ‘’Dyspraxiatheca: European Digital Library for Dyspraxic Education’’.

Κεντρικοί ομιλητές της εκδήλωσης ήταν οι κ. Χαραμής Παύλος, αντιπρόεδρος του Ι.Ε.Π και ο Δρ. Σιώμος Κων/νος, ψυχίατρος Παιδιών & Εφήβων. Ο κ. Ηρακλής Τσιάμαλος, Σχ. Σύμβουλος φιλολόγων Καρδίτσας και Μαγνησίας και η κ. Γεωργία Καραγιάννη, Υπεύθυνη Σχολικών Δραστηριοτήτων της Δ.Δ.Ε Καρδίτσας παρουσίασαν την ηλεκτρονική πλατφόρμα  καθώς και το εκπαιδευτικό υλικό που δημιουργήθηκε στο πλαίσιο του προγράμματος. Χαιρετισμό απηύθυνε ο Δ/ντής της Δ/νσης Β/θμιας Καρδίτσας κ. Μιχάλης Παπανούσκας, ο οποίος τόνισε την σπουδαιότητα της ισότιμης πρόσβασης  των παιδιών με Δυσπραξία και Μαθησιακές Δυσκολίες στην εκπαιδευτική διαδικασία.

H «Dyspraxiatheca» είναι το αποτέλεσμα μιας ευρωπαϊκής σύμπραξης στο πλαίσιο του erasmus+ για τη σχολική εκπαίδευση και την καινοτομία, όπου δημόσιοι και ιδιωτικοί οργανισμοί πέντε χωρών (Γαλλία, Ελλάδα, Ιταλία, Πορτογαλία, Βέλγιο) φιλοδοξούν να δημιουργήσουν την πρώτη ευρωπαϊκή πλατφόρμα με εκπαιδευτικό υλικό για παιδιά με δυσπραξία. Πιο συγκεκριμένα, κάνοντας μια απλή εγγραφή στην διεύθυνση www.dyspraxiatheca.eu εκπαιδευτικοί και γονείς μπορούν να έχουν ελεύθερη  πρόσβαση σε :

  • μαθήματα σε διάφορα βασικά γνωστικά αντικείμενα και των δύο βαθμίδων,
  • διαδραστικές ασκήσεις,
  • φύλλα εργασίας με οδηγίες προς γονείς και εκπαιδευτικούς ,
  • ηλεκτρονικά βιβλία  (e-books),με ειδική γραμματοσειρά για παιδιά με αναγνωστικές δυσκολίες, σε πέντε  διαφορετικές γλώσσες ( Αγγλικά, Γαλλικά, Ελληνικά, Ιταλικά, Πορτογαλικά ) με λογοτεχνικά κείμενα που περιλαμβάνονται στο αναλυτικό πρόγραμμα και των δύο βαθμίδων.

Την ομάδα εργασίας του προγράμματος πλαισιώνουν επίσης η Σωτηρία Μπακαλάκου και η Γεωργία Αμπατζή.

Στο τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε συζήτηση και γόνιμος διάλογος με ενδιαφέρουσες  ερωτήσεις και τοποθετήσεις σχετικά με την εκπαίδευση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες.

Προηγούμενο άρθρο Ο Δ. Παλαμά για τη νέα οριοθέτηση των περιοχών με φυσικούς περιορισμούς
Επόμενο άρθρο Το ΤΕΕ εκσυγχρονίζει το σύστημα έκδοσης οικοδομικών αδειών