Στο Περιφερειακό Συμβούλιο οι παρακάμψεις Αρτεσιανού – Ριζοβουνίου


Στο Περιφερειακό Συμβούλιο Θεσσαλίας φέρνει το θέμα της καθυστέρησης της ολοκλήρωσης των παρακαμπτηριών οδών σε Αρτεσιανό – Ριζοβούνι, με επερώτηση που κατέθεσε ο «Δρόμος Ανατροπής για τη Θεσσαλία». Με την επερώτηση ο Περιφερειάρχης κ. Αγοραστός καλείται να εξηγήσει στην επόμενη συνεδρίαση του Π.Σ τις αδικαιολόγητες καθυστερήσεις αλλά και τις παρατηρούμενες παρατυπίες στο έργο «Παρακάμψεις Αρτεσιανού – Ριζοβουνίου στην Ε.Ο Καρδίτσα – Τρίκαλα».

 

Το έργο που είναι ενταγμένο στο Ε.Π «ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ – ΣΤΕΡΕΑΣ ΕΛΛΑΔΑΣ ΗΠΕΙΡΟΥ 2007 – 2013» με ανάδοχο την  ΠΡΙΣΜΑ ΔΟΜΗ Α.Τ.Ε, θυγατρική της INTRAKAT, περιλαμβάνει την κατασκευή συνολικά δύο παρακάμψεων και πέντε ισόπεδων κόμβων συνολικού μήκους 5 χλμ. Πρόκειται για έργο απαραίτητο για την οδική ασφάλεια καθώς στην περιοχή έχουν σημειωθεί αμέτρητα τροχαία δυστυχήματα με πολλούς νεκρούς, ακριβώς γιατί πρόκειται για ταχείας κυκλοφορίας Ε.Ο που συνδέοντας την Ηγουμενίτσα με τη Λαμία, περνάει μέσα από τους οικισμούς αυτούς.

Σήμερα, πενήντα έξι (56) μήνες μετά την υπογραφή της σχετικής σύμβασης και τριάντα δύο (32) μήνες μετά την πρώτη προθεσμία παράδοσης (που ήταν στους 24 μήνες), έχει κατασκευαστεί μόνο το 60% του έργου και έχει πάρει παράταση μέχρι τις 31 του φετινού Οκτώβρη. Ενδιάμεσα η ανάδοχος εταιρεία έχει εξασφαλίσει, με ανάθεση, συμπληρωματική σύμβαση επιπλέον 2.360.000 ευρώ (με ΦΠΑ), πέραν της αρχικής που προέβλεπε (με ΦΠΑ) 6.714.223 ευρώ.

Την ίδια ώρα, οι εργαζόμενοι στο έργο παραμένουν απλήρωτοι από την αρχή της εργασίας τους και προχωρούν σε σοβαρότατες καταγγελίες (βλ. σχετικό ρεπορτάζ από τη συνάντηση που είχαμε μαζί τους στον τοπικό τύπο 27/04) σχετικά με την εργοδοτική συμπεριφορά και πρακτική αλλά και σχετικά με την ασφάλεια, φύλαξη και πρόοδο του έργου.

 

Συγκεκριμένα τίθενται τέσσερα ερωτήματα προς τον κ. Περιφερειάρχη:

 

  1. Πώς εξηγείται η υπέρμετρη καθυστέρηση του έργου; Τι μέτρα έχει πάρει η Περιφέρεια Θεσσαλίας ώστε να ολοκληρωθεί το έργο εντός της προθεσμίας; Σε ποιες ενέργειες σχεδιάζει να προβεί αν το έργο δεν ολοκληρωθεί μέχρι τις 31/10/2015;

 

  1. Γιατί επιλέχτηκε η πρακτική της ανάθεσης των συμπληρωματικών εργασιών (1η συμπληρωματική σύμβαση 02/12/2013) και όχι η διενέργεια διαγωνισμού;

 

  1. Μεταφέρονται υλικά από το έργο της «Κατασκευή συνδετήριας οδού της οδού Καρδίτσας – Μουζακίου με την οδό Μαγούλας – Φαναρίου» – ένα έργο η αρμοδιότητα της κατασκευής του οποίου παραμένει «ορφανή» – στο συγκεκριμένο έργο όπως αναφέρουν οι πληροφορίες μας;

 

  1. Τι μέτρα έχει πάρει η Περιφέρεια Θεσσαλίας για τις συνθήκες εργασίας και την αμοιβή των απασχολούμενων στο έργο;

 

 

Την γραπτή επερώτηση κατέθεσαν οι περιφερειακοί σύμβουλοι

του «Δρόμου Ανατροπής για τη Θεσσαλία» Στέλιος Αναστασόπουλος, Ηρώ Διώτη και Γιώργος Σταμπουλής.

 

 

Γραφείο τύπου «Δρόμου Ανατροπής για τη Θεσσαλία»

12/05/2015

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Οι χώροι εκγύμνασης σκύλων από το Δασαρχείο Καρδίτσας
Επόμενο άρθρο Συνεχίζονται οι επιτυχημένες εμφανίσεις του Συλλόγου Δρομέων Καρδίτσας