Ειδήσεις

Τηλε-αξιολόγηση: Στάσιμη η Κεραμέως από το πρώτο τρίμηνο


Σταγόνα στο ποτήρι που ξεχείλισε η αξίωσή της οι εκπαιδευτικοί (εν μέσω πανδημίας και με κλειστά σχολεία) να βαθμολογήσουν.

Αλήθεια γιατί θα πρέπει να πάρουν βαθμολογία οι μαθητές; Τι θα κερδίσουν; Τίποτε. Απλά, αφού δοθεί και η βαθμολογία, μπορούν να υποστηρίξει η μικρή μας Νίκη πως χάριν αυτής όλα λειτουργούν «κανονικά».

Σοβαρά τώρα ας αναρωτηθούμε τι να βαθμολογήσουμε;;;

  • Τον νέο τύπο του διαδικτυακού-ψηφιακού «μαθητή», που δεν γνωρίζει , δεν μαθαίνει αλλά απλώς πληροφορείται;
  • Τα πολλαπλά προβλήματα υγείας –ψυχικής και σωματικής- από την πολύωρη έκθεση των παιδιών και των εφήβων στην καταιγιστική ροή εικόνων και φευγαλέων πληροφοριών στην οθόνη;
  • Την κατάργηση στην πράξη του συνταγματικά κατοχυρωμένου δικαιώματος για την ισότιμη πρόσβαση όλων των παιδιών στη γνώση;

Συνεπώς, μήπως αντί για τους μαθητές πρέπει να αξιολογήσουμε ;

  • Το ότι η Τεχνική Επαγγελματική Εκπαίδευση  χάνει τον δημόσιο χαρακτήρα της και μετατρέπει τους δεκαπεντάχρονους μαθητές σε ανήλικο, φθηνό, αμόρφωτο εργατικό υλικό.
  • Την  εφαρμογή της τράπεζας θεμάτων που θα εκτοξεύσει τη σχολική απόρριψη και θα μεγαλώσει τις εκπαιδευτικές ανισότητες.

 Συμπερασματικά η βαθμολογία είναι ένα μακιγιάζ στην συνειδητή πολιτική του υπουργείου να υποβαθμίσει το Δημόσιο σχολείο και να υπονομεύσει το δικαίωμα στη μόρφωση των πιο αδύναμων οικονομικά.

Γι’ αυτό καλούμε τους συναδέλφους:

-να μην βαθμολογήσουν και να μην αξιολογήσουν τους μαθητές.

-με παιδαγωγική ευθύνη να προχωρήσουν σε συλλογικές αποφάσεις ενάντια στην αξιολόγηση των μαθητών και στην καταχώρηση των απουσιών τους

-να απαιτήσουμε μείωση της ύλης: διδαχθείσα ύλη είναι μόνο αυτή που διδάσκεται ζωντανά στη σχολική αίθουσα

-να αγωνιστούμε για να καταργηθεί η κακόφημη «Τράπεζα Θεμάτων»

 

Για την Κοινή Δράση Εκπαιδευτικών Καρδίτσας: Φώτης Ε. Αλεξάκος (Δευτεροβάθμια), Αναστασία Παρασκευά (Πρωτοβάθμια)

Προηγούμενο άρθρο Rapid tests στον Πρόδρομο: 2 κρούσματα σε σύνολο 98 δειγμάτων
Επόμενο άρθρο Μέτρα αποκατάστασης των αναχωμάτων και τον καθαρισμό των ποταμών Καλέντζη, Ιταλικού και Ενιππέα