Τη διατήρηση του τοπικού δρομολογίου Καλαμπάκα – Καρδίτσα – Λάρισα – Καλαμπάκα και κλιμακούμενες τιμές εισιτηρίων


 Ο Βουλευτής Καρδίτσας και τ. Υφυπουργός Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων, κ. Σπύρος Ταλιαδούρος με ερώτηση που κατέθεσε στη Βουλή προς τον Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, ζητά την επανεξέταση της κατάργησης του τοπικού δρομολογίου Καλαμπάκα – Καρδίτσα – Λάρισα – Καλαμπάκα, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ που αποτελεί τη χαριστική βολή για τις ανταποκρίσεις στη Δυτική Θεσσαλία ενώ δημιουργεί αισθήματα πικρίας και εγκατάλειψης στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής που δικαιολογημένα αισθάνονται αποκομμένοι από την υπόλοιπη χώρα.

Στην ερώτηση του επίσης επισημαίνει την ανάγκη κλιμακούμενων τιμών εισιτηρίων προκειμένου να διευκολύνεται η μετακίνηση απόρων, ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και αδύναμων οικονομικά πολιτών.

 Ειδικότερα η ερώτηση του έχει ως εξής:

«Aγανακτισμένοι και απογοητευμένοι αισθάνονται οι κάτοικοι της Δυτικής Θεσσαλίας καθώς η κατάργηση του τοπικού δρομολογίου Καλαμπάκα – Καρδίτσα – Λάρισα – Καλαμπάκα, από την ΤΡΑΙΝΟΣΕ τους απομονώνει από την υπόλοιπη Ελλάδα. Στην πραγματικότητα η κατάργηση του εν λόγω τοπικού δρομολογίου αποτελεί τη χαριστική βολή για τις ανταποκρίσεις στη Δυτική Θεσσαλία και αναιρεί τη δυνατότητα μετακίνησης των κατοίκων της Δ. Θεσσαλίας με το πρωινό Ιντερσίτυ από Βόλο για Αθήνα, ή με την ανταπόκριση των 11 από Λάρισα για Αθήνα ή για Βόλο προς Θεσσαλονίκη, για επαγγελματικούς ή κοινωνικούς λόγους.

Η διατήρηση του απογευματινού μόνο δρομολογίου και η αναβάθμιση του σε Ιντερσίτυ δεν φαίνεται ότι αρκεί για την εξυπηρέτηση των αυξημένων αναγκών μετακίνησης του επιβατηγού κοινού.

Στην ήδη επιβαρυμένη μετακίνηση των κατοίκων της Δυτικής Θεσσαλίας, προς τη υπόλοιπη Ελλάδα με το τρένο έρχεται να προστεθεί και η αύξηση της τιμής του εισιτηρίου, γεγονός που θα καταστήσει τη μετακίνηση με το τρένο αφενός ασύμφορη οικονομικά αφετέρου αδύνατη πρακτικά.

Καθώς η σιδηροδρομική απομόνωση της Δυτικής Θεσσαλίας δικαιολογημένα δημιουργεί το αίσθημα πικρίας στους κατοίκους της ευρύτερης περιοχής τόσο για την εγκατάλειψη τους όσο και για την στέρηση του δικαιώματος της ελεύθερης επιλογής του μέσου μετακίνησης,

ΕΡΩΤΑΤΑΙ  ο  κ. Υπουργός:

  1. Προτίθεται, να επανεξετάσει τη δυνατότητα διατήρησης του τοπικού δρομολογίου Καλαμπάκα – Καρδίτσα – Λάρισα – Καλαμπάκα, για την εξυπηρέτηση του επιβατηγού κοινού;
  2. Πώς προβλέπεται να οργανωθεί η μετακίνηση των κατοίκων της Δυτικής Θεσσαλίας προς Βόλο και Λάρισα, προκειμένου να έχουν πρόσβαση στα απευθείας δρομολόγια του Ιντερσίτυ για Αθήνα και Θεσσαλονίκη;
  3. Σε τι ύψος προβλέπεται να ανέλθει η αύξηση της τιμής των εισιτηρίων;
  4. Προτίθεται η πολιτεία να προβεί σε κλιμακούμενες τιμές εισιτηρίων προς διευκόλυνση της μετακίνησης απόρων, ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και αδύναμων οικονομικά πολιτών;»
Προηγούμενο άρθρο «ΧΡΕΙΑΖΟΜΑΣΤΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΕΣ», ΔΗΛΩΝΕΙ Ο ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΡΧΗΣ ΘΕΣΣΑΛΙΑΣ Κ. ΑΓΟΡΑΣΤΟΣ
Επόμενο άρθρο Απάτη σε βάρος περιπτερούχου