Ειδήσεις

Συμπαράσταση του Εργατικού Κέντρου Καρδίτσας στους εργαζόμενους της Πλατείας Δικαστηρίων


Το Εργατικό Κέντρο εκφράζει την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή του στους εργαζόμενους της εστίασης που έχασαν τη δουλειά τους ή βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανεργία και την εργασιακή ανασφάλεια λόγω των έργων ανάπλασης στην πλατεία Δικαστηρίων  όπου λειτουργούν οι επιχειρήσεις του κλάδου.

Οι εργαζόμενοι δεν μπορεί να πληρώνουν το κόστος των αποφάσεων και των παρεμβάσεων που επηρεάζουν την τοπική οικονομία και την επιχειρηματική δραστηριότητα. Πίσω από κάθε χαμένη θέση εργασίας βρίσκονται άνθρωποι και οικογένειες που καλούνται να αντιμετωπίσουν σοβαρά προβλήματα επιβίωσης και αξιοπρεπούς διαβίωσης.

Το Εργατικό Κέντρο θεωρεί αυτονόητο ότι κάθε έργο ανάπτυξης και αναβάθμισης του δημόσιου χώρου πρέπει να συνοδεύεται από ουσιαστικά μέτρα προστασίας της εργασίας και στήριξης των εργαζομένων που πλήττονται άμεσα από τις συνέπειές του. Η απώλεια εισοδήματος και η ανεργία δεν μπορούν να αντιμετωπίζονται ως «παράπλευρες απώλειες».

Καλούμε όλους τους αρμόδιους φορείς να αναλάβουν τις ευθύνες τους και να προχωρήσουν άμεσα σε πρωτοβουλίες που θα διασφαλίσουν τη στήριξη των εργαζομένων, την προστασία των δικαιωμάτων τους και τη δημιουργία προϋποθέσεων για την επιστροφή τους στην εργασία.

Το Εργατικό Κέντρο Καρδίτσας θα συνεχίσει να βρίσκεται στο πλευρό των εργαζομένων, υπερασπιζόμενο το δικαίωμα στην εργασία, την αξιοπρέπεια και την κοινωνική δικαιοσύνη.

Κανένας εργαζόμενος μόνος του. Η αλληλεγγύη είναι η δύναμή μας.

 

ΓΙΑ ΤΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ

Ο ΠΡΟΕΔΡΟΣ                                                          Η ΓΕΝ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ

 

ΚΑΠΡΑΝΑΣ ΓΙΩΡΓΟΣ                                                ΓΟΥΛΑ ΔΩΡΑ

 

Προηγούμενο άρθρο Αγιασμός για την έναρξη της νέας λουτρικής περιόδου στα Λουτρά Σμοκόβου
Επόμενο άρθρο Μήνυμα της Διευθύντριας Δ.Ε. Καρδίτσας Ελένης – Μαρίνας Ξυνοπούλου για τη λήξη της σχολικής χρονιάς