Το Εργατικό Κέντρο εκφράζει την αλληλεγγύη και τη συμπαράστασή του στους εργαζόμενους της εστίασης που έχασαν τη δουλειά τους ή βρίσκονται αντιμέτωποι με την ανεργία και την εργασιακή ανασφάλεια λόγω των έργων ανάπλασης στην πλατεία Δικαστηρίων όπου λειτουργούν οι επιχειρήσεις του κλάδου. Οι εργαζόμενοι δεν μπορεί να πληρώνουν το κόστος των αποφάσεων και των παρεμβάσεων …