Ειδήσεις

Απάντηση της Περιφέρειας Θεσσαλίας στη Λαϊκή Συσπείρωση


Η αντιπολίτευση για την αντιπολίτευση δεν έλυσε ποτέ κανένα πρόβλημα. Ακόμη χειρότερα η αντιπολίτευση χωρίς ενημέρωση για το τι πραγματικά ισχύει για θέματα που αφορούν σε προβλήματα των ορεινών χωριών του Δήμου Καρδίτσας και στον τρόπο με τον οποίο τα χειρίζεται η Περιφέρεια Θεσσαλίας, μόνο στη δημιουργία εντυπώσεων αποσκοπεί.

Αυτό ακριβώς επιδιώκει και η παράταξη της Λαϊκής Συσπείρωσης με επερώτηση που κατέθεσε στην πρόσφατη συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου Θεσσαλίας σχετικά α)με την μη ένταξη στην εργολαβία της ΤΕΡΝΑ, της αποκατάστασης των ζημιών από τον ΙΑΝΟ στα οδικά τμήματα Σαραντάπορο – Νεράιδα, Ίταμος – Καροπλέσι και Ραχούλα – Παλιοζωγλόπι, β)για τη μη χαλικόστρωση των 8χλμ του Παραμεγδόβιου δρόμου και την κατασκευή της γέφυρας Μέγδοβα και γ) για τη μη τοποθέτηση γέφυρας στη θέση ‘’Ρογκάκια’’ μεταξύ Νεράιδας και Καροπλεσίου.

Παρά το γεγονός ότι έχουμε επανειλημμένως ενημερώσει για την πορεία των θεμάτων αυτών, θα το επαναλάβουμε διότι κάποιοι σκοπίμως κωφεύουν.

Σε ό,τι αφορά στην μη ένταξη στην εργολαβία της ΤΕΡΝΑ της αποκατάστασης των ζημιών από τον ΙΑΝΟ στα παραπάνω οδικά τμήματα, ήδη ο Περιφερειάρχης κ. Κώστας Αγοραστός ενημέρωσε ότι υπάρχει μεν ένα νομικό θέμα, που απαιτεί νομοθετική ρύθμιση, ωστόσο από την  Περιφέρεια Θεσσαλίας, υπάρχει προς δημοπράτηση μια εργολαβία ύψους 1,5 εκ. ευρώ, με την οποία θα γίνουν παρεμβάσεις στα σημεία που χρήζουν παρέμβασης.

Για το θέμα του Παραμεγδόβιου δρόμου, παρατάθηκε η παράδοση της πλήρους μελέτης της κατασκευής της οδού με τα απαιτούμενα υποστηρικτικά έργα,( προβλεπόταν να παραδοθεί την 21η Φεβρουαρίου 2023, αλλά παρατάθηκε μέχρι την 21η Οκτωβρίου 2023), καθώς διαπιστώθηκε κακή γεωτεχνική κατάσταση της μελετούμενης χάραξης, με εκτεταμένες κατολισθήσεις και καταπτώσεις βράχων, αστοχίες μελλοντικών πρανών κλπ. Συνεπώς και θα αποτελούσε μεγάλη σπατάλη χρημάτων, αφού ο δρόμος δεν θα ήταν δυνατόν να διατηρηθεί χωρίς τα απαιτούμενα υποστηρικτικά – τεχνικά έργα, αλλά δεν θα πληρούσε και τις προδιαγραφές οδικής ασφάλειας, σύμφωνα με τους ισχύοντες κανονισμούς, αν έφερε χαλικόστρωση – ασφαλτόστρωση στα σημερινά του χαρακτηριστικά.

Επίσης τέθηκε το θέμα της μη άρσης των καταπτώσεων στο συγκεκριμένο οδικό άξονα, πράγμα που δεν ισχύει, αφού υπάρχει εγκατεστημένο μηχάνημα στην περιοχή, το οποίο επεμβαίνει όταν υπάρχει ανάγκη.

Αναφορικά τώρα με την τοποθέτηση της γέφυρας στη θέση ‘’Ρογκάκια’’, ο κ. Περιφερειάρχης έχει επαναφέρει το σχετικό αίτημα προς το ΓΕΕΘΑ, προκειμένου να μεταφερθεί η γέφυρα τύπου bailey από τη θέση ‘’ Καραϊσκάκη’’ στη θέση ‘’Ρογκάκια’’ .

Για μια ακόμη φορά γίνεται φανερό ότι σχεδιάζουμε και υλοποιούμε παρεμβάσεις με συνέπεια και υπευθυνότητα. Αναλαμβάνουμε δράση ακόμη και για θέματα που δεν άπτονται της αποκλειστικής αρμοδιότητάς μας, πάντοτε με συνέργεια, συνεργασία και συντονισμό.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Εκκλησιαστικά νέα
Επόμενο άρθρο Σεμινάριο διοργάνωσε ο Σύνδεσμος Βιομηχανιών Θεσσαλίας & Στερεάς Ελλάδος, με θέμα: Σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων