Ειδήσεις

Ελληνική Λύση: Κρατική αδιαφορία και απαξίωση για χορήγηση παράλληλης στήριξης σε μαθητή ολιγοθέσιου σχολείου της Καρδίτσας


Κυρία Υπουργέ, Σύμφωνα με ενημέρωση από κατοίκους αλλά και τοπικούς φορείς της κοινότητας Κρυονερίου Καρδίτσας, έντονο προβληματισμό και αλγεινή εντύπωση έχει προκαλέσει η αδιαφορία της Πολιτείας να καλύψει με εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης τις ανάγκες μαθητή του Δημοτικού Σχολείου του χωριού. Όπως έχει γίνει γνωστό, οι επανειλημμένες οχλήσεις του προϊστάμενου του σχολείου προς το τοπικό ΚΕ.Δ.Α.Σ.Υ (Κέντρο Διεπιστημονικής Αξιολόγησης Συμβουλευτικής και Υποστήριξης) σκοντάφτουν σε δικαιολογίες και αντιφάσεις περί μικρού αριθμού τοποθετήσεων, ιδιαιτέρων αναγκών, προτεραιότητας των σχολείων της πόλης κ.α. Η σχολική κοινότητα του Κρυονερίου εύλογα διερωτάται για τους λόγους που ένα πάγιο αίτημά τους, όπως το συγκεκριμένο, μέχρι πέρσι καλύπτονταν με εκπαιδευτικό, ενώ τώρα παραβλέπεται. Μήπως ξαφνικά άλλαξαν κατά τρόπο θαυματουργικό η γνωμάτευση, οι ανάγκες και οι απαιτήσεις για στήριξη του εν λόγω μαθητή; Και πού βρίσκονται οι ίσες ευκαιρίες στην εκπαίδευση, όταν η ίδια η Πολιτεία απαξιώνει και αδιαφορεί για τα ολιγοθέσια σχολεία, ενώ την ίδια στιγμή μεροληπτεί υπέρ των αστικών; Με τέτοιου είδους πρακτικές ένας μαθητής έχει μέχρι τώρα

«χάσει» τη μισή του χρονιά, ένα ολιγοθέσιο σχολείο υποβαθμίζεται και ταυτόχρονα

δίδονται αντικίνητρα για νέες οικογένειες και για την αποκέντρωση που κατά κόρον πολλοί ευαγγελίζονται. Για όλους αυτούς τους λόγους, η Πολιτεία οφείλει να δώσει άμεση λύση στο πρόβλημα, τοποθετώντας εκπαιδευτικό ειδικής αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο Κρυονερίου Καρδίτσας στα πλαίσια ισότητας και ισονομίας. Ας έχει ακόμη κατά νου της η Πολιτεία ότι τα ολιγοθέσια σχολεία αποτελούν όχι μόνο τη ραχοκοκαλιά της εκπαίδευσης αλλά και την ελπίδα για λόγους εθνικούς, κοινωνικούς αναπτυξιακούς, ειδικά για τις ορεινές και δυσπρόσιτες περιοχές του τόπου μας. Συνεπώς, το να φροντίσει η Πολιτεία, ώστε να προσφέρει αρωγή και ενίσχυση σε αυτά, θα πρέπει να αποτελέσει ύψιστο μέλημα και καθήκον της.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται η κ. Υπουργός:

 

  1. Σε ποιες ενέργειες προτίθεστε να προβείτε, προκειμένου να φροντίσετε, ώστε ένας μικρός μαθητής ενός ολιγοθέσιου σχολείου να μην απαξιωθεί ως προς τις σχολικές του ανάγκες περαιτέρω;
  2. Προτίθεσθε άμεσα να προβείτε σε ενέργειες τοποθέτησης εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης προς υποστήριξη του εν λόγω μαθητή στο Δημοτικό Σχολείο Κρυονερίου Καρδίτσας από τη στιγμή που πληροί των απαιτούμενων δικαιολογητικών και γνωματεύσεων;
  3. Για ποιους λόγους για εφέτος αγνοήθηκαν οι ανάγκες του εν λόγω μαθητή στο Δημοτικό του Κρυονερίου, οι οποίες όλα τα προηγούμενα χρόνια καλύπτονταν από εκπαιδευτικό παράλληλης στήριξης; Τι άλλαξε φέτος ειδικά;
  4. Για ποιους λόγους εφαρμόζεται μια μεροληπτική πολιτική στη χορήγηση εκπαιδευτικού παράλληλης στήριξης μεταξύ ολιγοθέσιων και αστικών σχολείων με τα δεύτερα να ευνοούνται έναντι των πρώτων;

 

Προηγούμενο άρθρο Εχθροί και ασθένειες που πλήττουν τις ελιές
Επόμενο άρθρο Γιώργος Κωτσός: Λύνεται το ζήτημα με τους νεοεισερχόμενους κτηνοτρόφους οι οποίοι έμειναν εκτός ενίσχυσης ζωοτροφών