Ι. ΚΤΕΟ Καρδίτσας. Μια επιχείρηση – πρότυπο. Ένα όνομα – εγγύηση.
Το Ι. ΚΤΕΟ Καρδίτσας είναι από τα μεγαλύτερα στη Θεσσαλία εξυπηρετώντας αμέτρητους πελάτες και παρέχοντας πάντα τις καλύτερες υπηρεσίες σε ό,τι αφορά στον τεχνικό έλεγχο των οχημάτων μας, οχημάτων και μοτοσυκλετών.
Το Ηχόραμα 100,8 και η εκπομπή «Πρωινή Ατζέντα» (καθημερινά 09:00-10:00) με τη Βάσω Μπαλαμπάνη επισκέφθηκαν την επιχείρηση, ξεναγήθηκαν στις εγκαταστάσεις και συνομίλησαν με τον Τεχνικό Διευθυντή και Διευθύνοντα Σύμβουλο Γιώργο Μπαντιά.
Ο κ. Μπαντιάς μας μίλησε για την ιστορία και τη δυναμική της επιχείρησης ενώ, παράλληλα, συμβουλεύει τους ακροατές μας για όλα όσα θα πρέπει να προσέχουν πριν αναχωρήσουν για τις καλοκαιρινές διακοπές ώστε να φθάσουν στον προορισμό και να επιστρέψουν με ασφάλεια.
Επίσης, συζητήσαμε μαζί του για την οδηγία της Ευρωπαϊκής Ένωσης για υποχρεωτικό ετήσιο έλεγχο ΚΤΕΟ, κάτι που αναμένεται να εφαρμοστεί προσεχώς και κάτι το οποίο σημαίνει πολλά για τη χώρα μας καθώς διαθέτουμε από τους πιο ΄΄γερασμένους΄΄ στόλους.
Αναλυτικά, η συνέντευξη του Γιώργου Μπαντιά στο Ηχόραμα 100,8 έχει ως εξής:
Το πρώτο ΚΤΕΟ στο Νομό
«Η επιχείρηση ξεκίνησε από το 2004 και ήταν το πρώτο ΚΤΕΟ στο Νομό.
Είμαστε από τα μεγαλύτερα στη Θεσσαλία και ένα από τα μεγαλύτερα και στην Ελλάδα.
Εγώ είμαι Τεχνικός Ελεγκτής από το 2010 στην επιχείρηση.
Έκανα την πρακτική μου άσκηση εδώ πέρα καθώς και την πτυχιακή μου και από το 2015 και μετά είμαι Τεχνικός Διευθυντής και τον τελευταίο χρόνο και Διευθύνων Σύμβουλος.
Κάθε μέρα περνάνε από εδώ πολλά αυτοκίνητα, μεγάλος ο στόλος των οχημάτων εδώ, μεγάλος και ο έλεγχος.
Πρέπει να είμαστε συνεπείς στον έλεγχό μας, να κάνουμε τακτικά τον έλεγχο του σέρβις.
Το αυτοκίνητο είναι βασικό, είναι το μέσο μας, είναι για την ασφάλειά μας.
Το ίδιο και οι αναβάτες των μηχανών.
Θα πρέπει και αυτοί, δηλαδή, να πληρούν όλες τις τεχνικές προδιαγραφές, να περνάνε από ΚΤΕΟ.
Πρέπει να προσέχουμε ώστε να είμαστε εμείς ασφαλείς, άρα και οι γύρω μας».
Τι να προσέξουμε πριν τις διακοπές
«Αυτό που συνιστώ, όπως έκαναν και οι πιο παλιοί οδηγοί, πάντα ελέγχουμε το αυτοκίνητό μας, κοιτάμε τα ελαστικά να είναι φουσκωμένα, να είναι σε καλή κατάσταση, έναν οπτικό έλεγχο δηλαδή, να μην υπάρχουν εξογκώματα στα ελαστικά, να μην έχουν χτυπηθεί από κάποιο πεζοδρόμιο ή ό,τιδήποτε, και αν δεν μπορούμε να τα ελέγξουμε, πάμε σε ένα τεχνικό που τα γνωρίζει, σε ένα καλό βουλκανιζατέρ για να μας κοιτάξει τα λάστιχα και να δε αν φθαρμένα ή αν χρειάζονται αλλαγή.
Να μην γερασμένα, δηλαδή, και σε κάθε ελαστικό να γνωρίζουμε ότι αναγράφεται η ημερομηνία παραγωγής του ελαστικού.
Θα ρέπει να την ελέγχουμε και αυτή καθώς οι κατασκευαστές λένε πως στα πέντε χρόνια καλό είναι να αλλαχτεί και το ελαστικό.
Είναι πολύ σημαντικό αυτό για το αυτοκίνητο.
Είναι τα ΄΄παπούτσια΄΄ του αυτοκινήτου. Να μην γλιστρήσουνε.
Μετά από έναν καύσωνα ή πριν βρέξει, το ελαστικό, εάν δεν είναι σε καλή κατάσταση και έχει φθορά, θα γλιστρήσει το αυτοκίνητο και δεν θα καταλάβουμε και που θα μας οδηγήσει.
Οπότε, θα πρέπει να είμαστε πάρα πολύ προσεχτικοί.
Ειδικά σε τέτοιες αλλαγές, δηλαδή, καλοκαίρι, με βροχή την επόμενη μέρα.
Σίγουρα, επίσης, να κοιτάμε το όχημα μας από τη στάθμη των υγρών, να κοιτάμε τα λάδια, να έχουμε νερό στους υαλοκαθαριστήρες, νερά στο ψυγείο, να είναι όλα στη σωστή θέση τους.
Αν πάλι κάτι δεν γνωρίζουμε, τότε πάμε σε ένα τεχνικό ο οποίος θα μας καθοδηγήσει.
Εννοείται πως πρέπει να κοιτάμε τις ζώνες, πάντα να τις φοράμε όταν οδηγούμε, να τηρούμε τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας, να προσέχουμε τους σηματοδότες, τις πινακίδες σήμανσης και κυκλοφορίας, σε όλα να είμαστε προσεχτικοί.
Να μη μιλάμε συνέχεια στο τηλέφωνο και να ην αποσπάται η προσοχή μας αλλού.
Ειδικά όταν έχουμε οικογένεια μέσα στο αυτοκίνητο και μικρά παιδιά, φροντίζουμε τα παιδικά καθίσματα να είναι σωστά τοποθετημένα, να φοράνε τη ζώνη τους τα μικρά παιδιά και, φυσικά, να τηρούμε τα όρια ταχύτητας».
Έρχεται ο υποχρεωτικός ετήσιος έλεγχος ΚΤΕΟ
«Έχουμε τον ΄΄γηραιότερο΄΄ στόλο στην Ευρωπαϊκή Ένωση.
Βέβαια, ο στόλος αρχίζει και ΄΄γερνάει΄΄ ακόμα και στη Γερμανία.
Με βάση τα στατιστικά των τελευταίων χρόνων, εκεί που το 2010 η Γερμανία είχε μέσο όρο 8,1 έτη, τώρα, πλέον, αρχίζει και έχει πάνω από δέκα.
Εμείς, στην Ελλάδα, έχουμε σαν μέσο όρο οχημάτων τα 17 χρόνια.
Συνεπώς, ο στόλος μας είναι ΄΄γηραιότατος΄΄, είναι πάρα πολύ παλιά τα αυτοκίνητα.
Είναι υπόθεση κάποιων μηνών να ξεκινήσει όλο αυτό μάλλον, αλλά το θέμα είναι θα μπορούμε να ανταπεξέλθουμε σε όλο αυτό το κόστος;
Γιατί όσο πιο παλιά αυτοκίνητα έχουμε, θα αυξάνεται και το κόστος συντήρησης.
Αν είναι και ετήσιος ο έλεγχος στο αυτοκίνητο, ναι μεν θα μπορούμε να έχουμε ένα ασφαλές αυτοκίνητο, ωστόσο το κόστος συντήρησης είναι μεγάλο».
Ι. ΚΤΕΟ Καρδίτσας
Α. Παπανδρέου 144, Καρδίτσα
Ώρες Λειτουργίας: 08:00-16:00
(Εκτός από τα Σάββατα του Ιουλίου και του Αυγούστου)