Posts in tag
Μήνυμα της Διευθύντριας Δ.Ε. Καρδίτσας Ελένης – Μαρίνας Ξυνοπούλου
Μήνυμα της Διευθύντριας Δ.Ε. Καρδίτσας Ελένης – Μαρίνας Ξυνοπούλου για τη λήξη της σχολικής χρονιάς
Αγαπητές συναδέλφισσες, αγαπητοί συνάδελφοι, Αγαπητές μαθήτριες, αγαπητοί μαθητές, Αγαπητοί γονείς και κηδεμόνες, Η σχολική χρονιά 2025-2026 έφτασε αισίως στο τέλος της. Μια χρονιά δημιουργική και παραγωγική, πλούσια σε εκπαιδευτικές εμπειρίες και γνώσεις, αλλά και σε σχέσεις συνεργασίας, αμοιβαιότητας και αλληλοεκτίμησης. Και φέτος ζήσαμε μαζί μια διαδρομή γεμάτη γνώση, προβληματισμούς, προκλήσεις και προσδοκίες. Πέρα από τα μαθήματα, …












