Ειδήσεις

Με επιτυχία το σεμινάριο του ΣΘΕΒ: Εξυπηρέτηση πελατών στο χώρο της υγείας


Ο Σύνδεσμος Θεσσαλικών Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών πραγματοποίησε διήμερο εκπαιδευτικό πρόγραμμα την Παρασκευή 16 και το Σάββατο 17 Νοεμβρίου, με θέμα: «Ποιοτική εξυπηρέτηση πελατών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς υγείας».

Στόχος του σεμιναρίου ήταν να ενισχυθούν οι συμμετέχοντες με τις απαραίτητες δεξιότητες και να εξοπλιστούν με τις απαραίτητες τεχνικές και μεθόδους που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική αντιμετώπιση κρίσεων, συγκρούσεων και παραπόνων με απώτερο σκοπό την παροχή υπηρεσιών υψηλής ποιότητας.

Με την ενεργή συμμετοχή των εκπαιδευομένων σεομάδες, roleplaying και casestudiesκρατήθηκε αμείωτο το ενδιαφέρον για το περιεχόμενο του σεμιναρίου ενώ έγινε και πλήρη κατανόηση αυτού πετυχαίνοντας τον αρχικό στόχο.

Εισηγητής του σεμιναρίου ήταν ο κος Ιωάννης Πυρνοκόκης, ο οποίος επί σειρά ετών κατέχει τη θέση του Γενικού Διευθυντή σε Δημόσια και Ιδιωτικά Νοσοκομεία.

Προηγούμενο άρθρο O Συντονιστής κ. Νικόλαος Ντίτορας σε ημερίδα για τον Κλεισθένη
Επόμενο άρθρο Οι δρόμοι του κρασιού στη Θεσσαλία