Τοπικά ζητήματα και πολιτικός οπορτουνισμός. Μα τι γίνεται επιτέλους;


  Τη μια φορά ο πανικός για το ενδεχόμενο κατάργησης της Σχολής Αστυφυλάκων Καρδίτσας. Σωρηδόν οι καταγγελίες, οι αναφορές, οι παρεμβάσεις των φορέων, βουλευτών και άλλων πολιτικών προσώπων. Προς το παρόν γλιτώσαμε την κατάργηση λειτουργίας της σχολής. Κάποιοι κυβερνητικοί εγκέφαλοι που ενεργούσαν απερίσκεπτα, πείσθηκαν και έτσι ανέστειλαν τις πολιτικές αποφάσεις τους. Δεν μάθαμε ποτέ με ποιο σκεπτικό επιθυμούσαν την κατάργηση της σχολής και με ποιο σκεπτικό ανακάλεσαν την απόφασή τους.

    Στη συνέχεια στην τοπική ειδησεογραφία κυριάρχησε το θέμα της δημιουργίας της ανατολικής κερκίδας στο Δημοτικό Στάδιο Καρδίτσας.

       Μια απίστευτη παρωδία για τον τοπικό αθλητισμό εάν το συσχετίσει κανείς με άλλες πόλεις, ακόμα και μικρότερες σε πληθυσμό, που από χρόνια έχουν λύσει παρόμοια ζητήματα κατασκευής σταδίων και αθλητικών εγκαταστάσεων. Και μιλάμε για παρωδία γιατί  κανένας θεσμικός παράγοντας και ειδικότερα η Γ.Γ. Αθλητισμού δεν έχουν λύσει το ζήτημα, αφότου ανέκυψε εδώ και τρία χρόνια, παρά τις εξαγγελίες και τις βαρύγδουπες ανακοινώσεις ότι υπήρξε έγκριση ποσού 500.000 ευρώ για τη χρηματοδότηση του έργου.

    Επίσης, ένα παρόμοιο θέμα, ανέκυψε και για τους Μεσογειακούς Αγώνες Στίβου που θα γίνουν στο Βόλο και στη Λάρισα και εξαιρούνται η Καρδίτσα και τα Τρίκαλα. Παρά  τις όποιες υποσχέσεις οι δύο Νομοί τις δυτικής Θεσσαλίας δεν έχουν συμπεριληφθεί στο πρόγραμμα των αγώνων αυτών και έτσι διαβάζουμε ότι οι Νομάρχες και οι Δήμαρχοι των δύο θεσσαλικών Νομών (Καρδίτσας – Τρικάλων), κάνουν απεγνωσμένες προσπάθειες σε κοινό μέτωπο, να πάρουν έστω και ένα μικρό κομμάτι από τη διοργάνωση των αγώνων αυτών, οι δύο Νομοί.

      Τέλος, άλλο ένα μέτωπο, αυτή τη φορά, σχηματίστηκε μεταξύ των παραγόντων της τοπικής και νομαρχιακής αυτοδιοίκησης (Καρδίτσας – Τρικάλων) και βουλευτών της αντιπολίτευσης για να εκφραστεί η αντίθεση  στην περικοπή των δρομολογίων του τραίνου από Καλαμπάκα προς Αθήνα. Οποία τραγωδία… , στην αστήρικτη δικαιολογία του ΟΣΕ ότι οι περικοπές σε δρομολόγια που είχαν σχεδόν πάντοτε εξασφαλισμένη πληρότητα επιβατών, έγιναν για περιστολή των δαπανών..!

      Για όλα αυτά εξακολουθεί να αιωρείται το ερώτημα. Υπάρχουν υπεύθυνοι διαχειριστές της κεντρικής εξουσίας ή θλιβεροί ερασιτέχνες, που αντί να προσθέτουν αφαιρούν;

      Εκτός πια και αν έχουν επιλέξει έντεχνα το σύστημα της σκόπιμης ανάδειξης κάποιων ζητημάτων και της εκ των υστέρων παρέμβασης ,ορισμένων τοπικών  κυβερνητικών παραγόντων, για να δείξουν ότι ενδιαφέρονται για την λύση αυτών. Αυτό όμως δεν λέγεται υπεύθυνη πολιτική στάση αλλά αβανταδόρικος πολιτικός οπορτουνισμός για μικροπολιτικά οφέλη. 

                                                                                   Καρδίτσα 3 Αυγούστου 2009

Προηγούμενο άρθρο Η γελοιογραφία της ημέρας
Επόμενο άρθρο Αύξηση του ΕΑΠΝΑ ΙΙ και του ορίου πληρωμών κατά 15 και 4,5 εκ. ευρώ αντίστοιχα