Επισκέφτηκαν το κάστρο Φαναρίου οι μαθητές των 1ου& 12ου δημοτικών σχολείων Καρδίτσας


 

Πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 12/11 εκπαιδευτική εκδρομή των μαθητών του 1ου& 12ουδημ. σχολείων της πόλης μας, στην ιστορική περιοχή του Φαναρίου. Η επίσκεψη πραγματοποιήθηκε στα πλαίσια προπαρασκευαστικών δραστηριοτήτων πολιτιστικού καθώς και ευρωπαϊκού προγράμματος ETwinning που υλοποιούν τα δύο σχολεία, με θέμα το κάστρο Φαναρίου. Κατά τη διάρκεια υλοποίησης των προγραμμάτων, οι μαθητές της Ε’ τάξης των δύο σχολείων, θα έχουν την ευκαιρία να συνεργαστούν με συνομήλικους μαθητές του 19ουδημ. σχ. Θεσσαλονίκης, καθώς και με σχολεία της Σλοβενίας, Ουγγαρίας, Ισπανίας και Πορτογαλίας σε κοινές δραστηριότητες με θέμα τα κάστρα.

Κατά την επίσκεψη στο Φανάρι, οι μαθητές επισκέφθηκαν εκτός από το κάστρο τον Ιερό Ναό του Αγίου Σεραφείμ, το λαογραφικό μουσείο, το δημοτικό σχολείο και περιηγήθηκαν στα μονοπάτια του χωριού. Στο ιστορικό κτήριο του δημοτικού σχολείου Φαναρίουαναπτύχθηκαν φιλίες ανάμεσα στους μαθητές των σχολείων, όπου αντάλλαξαν ζωγραφιές με θέμα το κάστρο και έπαιξαν όλοι μαζί στο  προαύλιο. Στο κάστρο οι μαθητές ξεναγήθηκαν από τον υπεύθυνο φύλαξης του κάστρου κ. Χρήστο Χατζή. Περιηγήθηκαν και εξερεύνησαν το κάστρο φωτογραφίζοντας γωνιές του και ηχογραφώντας τους ήχους του.  Είχαν την τύχη να ακούσουν διηγήσεις θρύλων από κατοίκους του χωριού, τον υπεύθυνο του λαογραφικού μουσείου κ. Αποστόλη Φλωρίδη, την κ. Αρετή Τσιαντίκου και τον κ. Βασίλη Σουλιώτη.

Τόσο οι διευθυντές και οι εκπαιδευτικοί της παιδαγωγικής ομάδας που υλοποιούν τα εκπαιδευτικά προγράμματα όσο και οι μαθητές των δύο σχολείων, ενθουσιάστηκαν και ένιωσαν ευγνώμονες από τη ζεστή φιλοξενία και την ξενάγηση των υπευθύνων των ιστορικών και λαογραφικών χώρων, οι οποίοι με μεράκι και υπομονή έκαναν εκπαιδευτικούς και μαθητές να γοητευτούν από την ιστορία, τη λαογραφία και τις όμορφες γωνιές της περιοχής.

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Έναρξη σεμιναρίων για εκπαιδευτικούς Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης από την ΠΚΠ
Επόμενο άρθρο Αγώνας για προσλήψεις του αναγκαίου προσωπικού για επαρκή αποκλειστικά κρατική χρηματοδότηση των ιδρυμάτων