Ειδήσεις

Οι εκπτώσεις ζέσταναν την αγορά της Καρδίτσας


Ενθαρρυντικά είναι τα πρώτα σημάδια από την αγοραστική κίνηση το πρώτο διάστημα των θερινών εκπτώσεων.

Σχεδόν έναν μήνα μετά την έναρξη των φετινών θερινών εκπτώσεων καθώς ξεκίνησαν μια εβδομάδα νωρίτερα απ’ ό,τι συμβαίνει συνήθως με απόφαση του υπουργείου Ανάπτυξης, η αίσθηση που επικρατεί στην αγορά είναι αυτή της συγκρατημένης αισιοδοξίας, καθώς τα ποσοστά των εκπτώσεων είναι μεγάλα και οι καταναλωτές δείχνουν διάθεση να ψωνίσουν.

Όπως μας δηλώνει ο Πρόεδρος του Εμπορικού Συλλόγου Καρδίτσας κ. Περικλής Κορκώτσιος η κίνηση στην αγορά αυτό το διάστημα είναι λίγο καλύτερη και όλοι αισιοδοξούν ότι μετά και τον Δεκαπενταύγουστο που θα έχουν  επιστρέψει οι περισσότεροι από τις διακοπές τους τα πράγματα θα είναι ακόμα πιο καλά.

Μετά από έναν πραγματικά δύσκολο χρόνο λόγω των μέτρων κατά της πανδημίας, ο εμπορικός κόσμος της περιοχής μας προσπαθεί να βρει και πάλι το βηματισμό του καλύπτοντας οικονομικές υποχρεώσεις που έχουν συσσωρευτεί.

Οι Έλληνες καταναλωτές, εξάλλου, είναι εκείνοι που εξακολουθούν να στηρίζουν την αγορά και στην παρούσα φάση καθώς το τουριστικό ρεύμα που παρατηρείται, ειδικά στο κέντρο της πόλης, δεν είναι αρκετό ώστε να συνεισφέρει τζίρους που καταγράφονταν προ πανδημίας.

Σε σχέση με τα προϊόντα που κινούνται περισσότερο, αυτά είναι παραδοσιακά τα ρούχα και τα παπούτσια, ενώ ακολουθούν τα καλλυντικά και τα έπιπλα.

Υπενθυμίζεται ότι οι εκπτώσεις θα διαρκέσουν μέχρι το τέλος Αυγούστου.

Οι οδηγίες

Σύμφωνα με τις οδηγίες των εμπορικών συλλόγων προς τα μέλη τους, κατά τη διενέργεια των εκπτώσεων, εκτός από την αναγραφή της παλαιάς και της νέας μειωμένης τιμής των αγαθών και υπηρεσιών που πωλούνται με έκπτωση, επιτρέπεται και η αναγραφή και εμπορική επικοινωνία του ποσοστού της έκπτωσης.

Εφόσον παρέχεται μειωμένη τιμή σε περισσότερα από το 60% του συνόλου των πωλούμενων ειδών, η επίδειξη του παρεχόμενου ποσοστού έκπτωσης επιβάλλεται.

Επίσης, θα πρέπει να αναγράφεται το ποσοστό της έκπτωσης στην προθήκη του καταστήματος και σε οποιαδήποτε άλλη εμπορική επικοινωνία.

Στην περίπτωση που υπάρχουν διαφορετικά ποσοστά έκπτωσης ανά κατηγορίες προϊόντων, θα πρέπει να αναγράφεται το εύρος του παρεχόμενου ποσοστού («από …. % έως …. %»).

Σε κάθε άλλη περίπτωση θα αναγράφεται ότι οι εκπτώσεις αφορούν επιλεγμένα είδη με αναφορά στο αντίστοιχο ποσοστό.

Ο τρόπος με τον οποίο υπολογίζεται και προβάλλεται η μειωμένη τιμή πρέπει να ανταποκρίνεται στην αλήθεια και να μην είναι ανακριβής.

Οι καταστηματάρχες θα πρέπει, σε περίπτωση ελέγχου, να είναι σε θέση να αποδείξουν ότι η παλαιά τιμή πώλησης που αναγράφεται στην πινακίδα ανταποκρίνεται στην πραγματικότητα.

 

Προηγούμενο άρθρο Παράταση διακοπής κυκλοφορίας στην Επ. Οδό Δέλτα Καρδίτσας – Παλαμά
Επόμενο άρθρο 1ο ΕΠΑ.Λ Μουζακίου: Αποτελέσματα εξετάσεων πιστοποίησης ΕΟΠΠΕΠ