Ειδήσεις

Υπεγράφη η σύμβαση για το Δέλτα Καρδίτσας


Υπεγράφη η σύμβαση για την κατασκευή του έργου «Βελτίωση Ε.Ο 30.  Κατασκευή οδικού τμήματος από Δέλτα Καρδίτσας έως είσοδο Καρδίτσας», προϋπολογισμού μελέτης   32.350.000,00 €.

Ο ανάδοχος είναι η   Εργοληπτική  Επιχείρηση  «P.&C. Development S.A.»,  φορέας υλοποίησης του έργου είναι η  Διεύθυνση Τεχνικών Έργων της Περιφέρειας Θεσσαλίας.

Το έργο χρηματοδοτείται  από το ΠΕΠ Θεσσαλίας 2014-2020  από πιστώσεις του Προγράμματος Δημοσίων Επενδύσεων ΣΑΕΠ:006/1  2019 ΕΠ00610016, με συγχρηματοδότηση 80% από το ΕΤΠΑ.

Οι πολίτες  που ενδιαφέρονται για  θέματα εφαρμογής της εγκεκριμένης μελέτης, απαλλοτριώσεων  και επιτάξεων  του έν λόγω έργου μπορούν να απευθυνθούν:

  • Στη Δ/νση Τεχνικών Εργων / Περιφέρεια Θεσσαλίας, Καλλισθένους 27   και Θεοφράστου στη  Λάρισα , τηλ. Επικοινωνίας 2413 511 203 Καρρά Σταυρούλα και 2413 511 211 Σπυριδούλα Χαρισμαίδου .
  • Στο ΠΤΑ /Περιφέρεια Θεσσαλίας, Παπαναστασίου και Κουμουνδούρου στη Λάρισα Τηλ. Επικοινωνίας 2413 506309 Σταυρούλα Χαραμή  για θέματα πληρωμών επιτάξεων .
  • Στα γραφεία του αναδόχου στον κόμβο Προδρόμου (προς Πρόδρομο) Τηλ. Επικοινωνίας 6979852852 Φίλιππας  Κωτούλας.

Τεχνική περιγραφή έργου

Το αντικείμενο της παρούσας εργολαβίας είναι η βελτίωση τμήματος του οδικού άξονα της Ε.Ο.30 από τον κόμβο του Δέλτα (Α/Κ Καρδίτσας της Ε65) μέχρι τον κόμβο Αθηνών (συμβολή του άξονα Καρδίτσα-Λάρισα με τον περιφερειακό Καρδίτσας).

Συνοπτικά το αντικείμενο της εργολαβίας είναι :

  1. Η κατασκευή της διαπλάτυνσης του οδικού τμήματος από το Δέλτα Καρδίτσας έως τον κόμβο Αθηνών συνολικού μήκους 6.0Κm, με συνολικού πλάτος 17,70m, με 2+2 λωρίδες κυκλοφορίας και αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο ασφαλείας στον άξονα της αρτηρίας καθώς και την προσαρμογή της κύριας αρτηρίας και των παράπλευρων οδών στον Α/Κ Καρδίτσας της Ε65 (Δέλτα Καρδίτσας).
  2. Η κατασκευή παραπλεύρου οδικού δικτύου εκατέρωθεν της αρτηρίας .

Διπλής κατεύθυνσης διατομής τύπου ε2  1+1 λωρίδων κυκλοφορίας πλάτους 6,5m ( 3,25m x 2 ) αλλά και    μονόδρομοι με πλάτος 5,5m (3,5m λωρίδα κυκλοφορίας + 2.0m στάθμευση) με πεζοδρόμια στα εξωτερικά άκρα των παράπλευρων. Επίσης από την μία πλευρά κατά μήκος της αρτηρίας κατασκευάζεται αμφίδρομος ποδηλατοδρόμος με επέκταση της διατομής του ενός πεζοδρομίου.

Επίσης κατασκευάζεται  και κάθετο Δίκτυο-Τοπικές οδοί.

Το κάθετο δίκτυο διαμορφώνεται με διατομή τύπου ε2 όταν είναι υπεραστικό και όταν είναι αστικού τύπου με διατομή πλάτους 7,0m. Οι τοπικές οδοί με διατομή τύπου ζ2 ή η2 ανάλογα με την λειτουργία τους και  το πλάτος της υφιστάμενης οδού που βελτιώνουν ή συνδέονται.

  1. Η κατασκευή κόμβων .

Το έργο ξεκινάει από τον υφιστάμενο κόμβο των κλάδων του Α.Κ. Καρδίτσας με την Ε. Ο. 30. Ο κόμβος αυτός κατασκευάστηκε πρόσφατα και είναι μορφής κυκλικής πλατείας με δύο λωρίδες κυκλοφορίας.

Οι κόμβοι της κυρίας οδού είναι κυρίως  μορφής κυκλικής πλατείας και είναι :

  1. Ο Ι.Κ. Αγίων Θεοδώρων μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 0+610
  2. Τον Ι.Κ. Προδρόμου μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 3+190
  3. Τον Ι.Κ. Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τρισκέλη περί την Χ.Θ. 3+510
  4. Τον Ι.Κ. Μέλισσας – Σταυρού μορφής Κυκλικής Πλατείας τετρασκελής περί την Χ.Θ. 5+080
  5. Τον Ι.Κ. Μέλισσας ο οποίος διαμορφώνεται ως σηματοδοτούμενη διασταύρωση

Ο κόμβος Μέλισσας  σχεδιάζεται ως σηματοδοτούμενος τετρασκελής δεδομένου ότι είναι επάλληλος με τον σηματοδοτούμενο κόμβο Αθηνών

  1. Υδραυλικά –τεχνικά έργα

Στο υπό μελέτη οδικό τμήμα υπάρχουν δύο μεγάλα τεχνικά έργα: επέκταση της  Γέφυρας «Καλέντζη» (περί την Χ.Θ. 5+210) και της  Γέφυρα «Λείψιμου» (περί τη Χ.Θ. 0+910). Επίσης υπάρχουν οχετοί οι οποίοι. εξυπηρετούν την διέλευση αποστραγγιστικών τάφρων και αρδευτικών καναλιών κάτω από το σώμα της οδού, Ο μεγαλύτερος οχετός ανοίγματος 6,00m τοποθετείται περί την Χ.Θ. 2+570 και γεφυρώνει την τάφρο 2.Τ. Επεκτάσεις ή και νέες κατασκευές οχετών θα απαιτηθούν τόσο στην κύρια οδό όσο και στο δευτερεύον δίκτυο

  1. Σήμανση –ασφάλιση οδού

Προβλέπεται η τοποθέτηση οριζόντιας και κατακόρυφης μόνιμης σήμανσης και Σ.Α.Ο.

Η ασφάλιση του έργου επιτυγχάνεται με την τοποθέτηση Σ.Α.Ο. Συγκεκριμένα, θα τοποθετηθεί αμφίπλευρο μεταλλικό στηθαίο στον άξονα της αρτηρίας για τον διαχωρισμό των κινήσεών της και μονόπλευρα πλευρικά μεταλλικά στηθαία κατά μήκος της κύριας αρτηρίας και του παράπλευρου δικτύου .

6 .Ηλεκτροφωτισμός

Στο έργο θα γίνει εγκατάσταση ηλεκτροφωτισμού σε όλο το μήκος του.  Ο σχεδιασμός του συστήματος ηλεκτροφωτισμού του έργου θα είναι για εγκατάσταση συνεχούς ηλεκτροφωτισμού. Τα φωτιστικά σώματα οδικού φωτισμού τύπου βραχίονα, θα είναι τελευταίας τεχνολογίας με φωτεινές πηγές τεχνολογίας διόδων φωτοεκπομπής (LED), προσφέροντας πολλά πλεονεκτήματα, όπως:

ᅳ          Μεγάλη εξοικονόμηση ενέργειας – έως και 85%

ᅳ          Καλή απόδοση χρωμάτων, καθιστώντας ευκολότερο για τους χρήστες τον προσανατολισμό τους

ᅳ          Μεγάλη διάρκεια ζωής – μέχρι και 100.000 ώρες, με αποτέλεσμα σε λιγότερο συντήρηση

ᅳ          Ενιαίο, υψηλής ποιότητας λευκό φώς, με θερμοκρασία χρώματος 4.000Κ

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο Εγκρίθηκαν 4 νέες παιδικές χαρές του Δ. Λ. Πλαστήρα στο Πράσινο Ταμείο
Επόμενο άρθρο Να λειτουργήσει άμεσα post Covid ιατρείο προτείνει ο Ιατρικός Σύλλογος