Α. Σκόνδρα: Μεγάλος ο κίνδυνος για την Ε65


Το τελευταίο διάστημα εντείνεται η ανησυχία και η αγωνία, για την τύχη του αυτοκινητοδρόμου Κεντρικής Ελλάδος Ε65.

Ο κίνδυνος είναι πλέον ορατός, αφού ήδη υπάρχει δυσλειτουργία στην εκτέλεση των εργασιών και οι ρυθμοί μειώθηκαν, όπως και το προσωπικό.

Από επαφές που είχα, δυστυχώς τα μηνύματα δεν είναι αισιόδοξα, αντιθέτως υπάρχει ο κίνδυνος οι εργασίες να σταματήσουν άμεσα.

Η ανάδοχος Εταιρεία χρηματοδοτήθηκε τελευταία φορά από το Κράτος, λίγο πριν τις εκλογές, η κυβέρνηση του κ. Τσίπρα έχει πλήρως αδιαφορήσει, όλους αυτούς τους μήνες, με αποτέλεσμα η συνέχιση του έργου να καθίσταται αδύνατη. Μάλιστα πρόσφατα οι Δήμαρχοι Λαμιέων ,Καρδίτσας και Τρικαίων με κοινή επιστολή τους, προς τους αρμόδιους Υπουργούς εξέφρασαν την αγωνία τους για την πορεία της Ε65.

Όλοι περιμέναμε να υλοποιηθεί το πρόγραμμα που είχε χαράξει η προηγούμενη κυβέρνηση και που προέβλεπε, στην αρχή του 2015 να αρχίσουν οι εργασίες των τμημάτων Λαμίας –Ξυνιάδας και Τρικάλων –Εγνατίας Οδού ώστε να συνδεθούν εκατέρωθεν με το «τυφλό» τμήμα Ξυνιάδα-Τρίκαλα που ήδη κατασκευάζεται και να ολοκληρωθεί ο αυτοκινητόδρομος.

Ο Νόμος 4219/13 που ψηφίσαμε, ήταν σαφής και προέβλεπε την ολοκλήρωση των μεγάλων οδικών αξόνων της Χώρας, με τη μέθοδο της συγχρηματοδότησης και με συγκεκριμένο χρονοδιάγραμμα.

Η επανεκκίνηση των εργασιών για τους τέσσερεις μεγάλους αυτοκινητοδρόμους, ήταν για μας μέγιστη προτεραιότητα εθνικής σημασίας και χρειάστηκαν επίμονες και επίπονες προσπάθειες, μέσα στο μεσαίωνα της οικονομικής κρίσης.

Η διαβεβαίωση επίσης του αρμόδιου Υπουργού κ. Χρυσοχοϊδη στις 21/10/2014 ήταν ρητή, προς δώδεκα Βουλευτές Στερεάς Ελλάδας, Θεσσαλίας και Δυτικής Μακεδονίας, ότι το έργο της Ε65 θα ολοκληρωθεί σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα και μάλιστα προχωρούσε στην έκδοση των σχετικών Υπουργικών Αποφάσεων.

Οι εκλογές που ακολούθησαν, έδωσαν τη σκυτάλη στη παρούσα κυβέρνηση, η οποία αντί να πιάσει το νήμα και να συνεχίσει, σταμάτησε τη χρηματοδότηση του έργου με τα γνωστά σημερινά αποτελέσματα, να βαδίζει δηλαδή προς την οριστική του αναστολή.

Θεωρώ ότι μια τέτοια εξέλιξη είναι πολύ άσχημη και θα πλήξει κατάφορα και το Νομό μας.

Οι συνέπειες θα είναι καταστροφικές. Η Καρδίτσα και κατ΄επέκταση η Δυτική Θεσσαλία θα παραμείνει εσαεί οδικά απομονωμένη, χωρίς τις δυνατότητες ανάπτυξης που θα πρόσφερε η Ε65, χωρίς τα οφέλη που θα είχε ο πρωτογενής τομέας και η αγροτική οικονομία, το εμπόριο, χωρίς τουριστική ανάπτυξη.

Τραγικές συνέπειες όμως θα έχουν και χιλιάδες εργαζόμενοι και οι οικογένειές τους, που θα απολυθούν και θα προστεθούν στο μεγάλο κατάλογο των ανέργων.

Επίσης πλήγμα μεγάλο θα είναι και για τους επαγγελματίες κατασκευαστικού κλάδου, που πήραν μια ανάσα, αφού η κρίση τους χτύπησε ανελέητα από τη πρώτη στιγμή.

Η παρούσα κυβέρνηση, καταστρέφει τα πάντα στο πέρασμά της.

Ο Νομός Καρδίτσας δεν πρέπει να επιτρέψει μια τέτοια εξέλιξη για την Ε65.

Τον πρώτο λόγο έχουν οι Βουλευτές και τα στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ και των ΑΝΕΛ, που επιβάλλεται να αντιδράσουν δυναμικά.

Επίσης πρωτοβουλίες πρέπει να αναλάβει η Τοπική Αυτοδιοίκηση όλων των βαθμίδων, οι φορείς του νομού και όλοι όσοι ασχολούμαστε με τα κοινά.

Οφείλουμε να υπερασπιστούμε τα συμφέροντα του τόπου μας.

Ασημίνα Σκόνδρα

πρ.Βουλευτής Ν.Καρδίτσας

Προηγούμενο άρθρο «Δασοπονική εκπαίδευση και προστασία περιβάλλοντος»
Επόμενο άρθρο Τον Ιούλιο το 33ο Διεθνές Χορωδιακό Φεστιβάλ Καρδίτσας