ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΗ ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΤΟΥ ΜΟΥΣΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ ΚΑΡΔΙΤΣΑΣ


Την Τρίτη 2-4-2013 τα τμήματα Α1 και Α2 Λυκείου του Μουσικού Σχολείου Καρδίτσας πραγματοποίησαν εκπαιδευτική επίσκεψη στο Αρχαιολογικό Μουσείο Καρδίτσας, στη Δημοτική Πινακοθήκη και στη Λέσχη Φωτογραφίας και Κινηματογράφου (ΛΕΦΚΚ). Η επίσκεψη αυτή έγινε στο πλαίσιο Πολιτιστικού προγράμματος με θέμα: «Περιήγηση στα αξιόλογα κτίρια της πόλης μας μέσα από μια νοσταλγική ματιά».

Οι μαθητές είχαν την ευκαιρία να ευαισθητοποιηθούν σε θέματα τέχνης και πολιτισμού και να καλλιεργηθούν αισθητικά. Καταρχάς στο Μουσείο, μέσα από αντιπροσωπευτικά ευρήματα της αρχαιολογικής σκαπάνης στην περιοχή μας, που χρονολογούνται από την παλαιολιθική εποχή ως και την Ύστερη Αρχαιότητα, ζωντάνεψαν η καθημερινή ζωή, οι συνήθειες, οι ασχολίες, η τέχνη, η θρησκεία και γενικότερα ο πολιτισμός των προγόνων μας στον τόπο μας. Στην Πινακοθήκη μπόρεσαν να γνωρίσουν λεπτομερειακά τη ζωή και το έργο του πιο γνωστού ντόπιου ζωγράφου κ. Δ. Γιολδάση, καθώς και άλλων καλλιτεχνών που φιλοτέχνησαν πίνακες ανάλογους θεματικά με τη δική του θεματολογία (αγροτική ζωή, τοπιογραφία, προσωπογραφίες κ.τ.λ.). Μυήθηκαν ακόμη στην τέχνη της ζωγραφικής, ως μέσου έκφρασης και απόδοσης της πραγματικότητας. Τέλος στη ΛΕΦΚΚ έμαθαν για την ιστορία και την εξέλιξη των μέσων φωτογραφίας και είδαν παλιές (από τα τέλη του 19ου αι.) και σπάνιες φωτογραφίες της πόλης μας.

Οι υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος κα Τέτσιου Γεωργία (Φιλόλογος) και κ. Γιαννής Αλέξανδρος (Μουσικός) καθώς και οι μαθητές μας ευχαριστούμε θερμά την κα και τον κ. Καραγιανόπουλο (Μουσείο), την κα Γιαννέλου ( Πινακοθήκη) και τον κ. Κωστάμη (πρόεδρο της ΛΕΦΚΚ) για τη θερμή υποδοχή που μας επεφύλαξαν και την εξαιρετική ξενάγηση που μας έκαναν. Αξιοσημείωτη μάλιστα ήταν η ευγένεια και η προθυμία με την οποία ανταποκρίθηκαν στους προβληματισμούς και απάντησαν στις απορίες των μαθητών.

Καταληκτικά οι υπεύθυνοι καθηγητές του προγράμματος οφείλουμε να επισημάνουμε με χαρά το ενδιαφέρον που επέδειξαν οι μαθητές μας να γνωρίσουν καλύτερα τον αρχαιολογικό πλούτο και την πολιτιστική-καλλιτεχνική παραγωγή του τόπου τους, όπως φάνηκε από το πλήθος των ερωτήσεων που υπέβαλαν στους ξεναγούς.

Προηγούμενο άρθρο Δωρεά οργάνων ή εμπορία οργάνων
Επόμενο άρθρο Κάτω τα χέρια από τις οργανικές θέσεις των εκπαιδευτικών